  • 11. Data: 2010-09-10 09:25:27
    Temat: Re: kolejne wprawki do oceny
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 11:13:29 +0200, Olek napisał(a):

    > no i ostatnie - ja lubię prawdziwy HDR więc nie sugeruj się "poradami"
    > tylko rób swoje.

    A co to jest prawdziwy HDR?

    Czy to jest już prawdziwy HDR?
    http://quipith.deviantart.com/#/d2yd85k

    No to może to:
    http://quipith.deviantart.com/#/d2yd3tz

    Albo to:
    http://quipith.deviantart.com/gallery/#/d2ycsmg

    Nic z tych rzeczy? No to to już na pewno się zakwalifikuje na prawdziwy
    HDR:
    http://quipith.deviantart.com/gallery/#/d2y8sl5
    http://quipith.deviantart.com/gallery/#/d2y7ac3

    MSPANC

  • 12. Data: 2010-09-10 09:32:00
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-10 11:18, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Wyostrzanie ma czasami sens: ========== po wyostrzeniu może
    > dać ---------- i jeśli o to chodziło (aby == przeszło w --)
    > to dobrze. Jednak zwykle bywa inaczej. :)

    generalnie jestem przeciwny wyostrzaniu, lubię miękkie foty, niż
    zasypane artefaktami po wyostrzeniu metodą "suwak w prawo" :) Przecież
    nie będę nimi chleba kroił :)

    > Ponure? To delikatne słowo. :)

    :) nie wiem nie znam się, może to taki Londyński mikroklimat :D

  • 13. Data: 2010-09-10 09:32:42
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-10 11:25, Andrzej Libiszewski wrote:

    > A co to jest prawdziwy HDR?

    taki nie wyciągany suwakami w prawo w LR, dziękuję

  • 14. Data: 2010-09-10 09:34:50
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Andrzej Libiszewski wrote:
    > Nic z tych rzeczy? No to to już na pewno się zakwalifikuje na
    > prawdziwy HDR:
    > http://quipith.deviantart.com/gallery/#/d2y8sl5
    > http://quipith.deviantart.com/gallery/#/d2y7ac3

    Hehe, gość chyba próbował przerobić zdjęcie na komiks ;-)

    Tomek

  • 15. Data: 2010-09-10 09:36:13
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-10 11:25, Andrzej Libiszewski wrote:

    > A co to jest prawdziwy HDR?

    pomimo twojej ironii, pisząc "prawdziwy hdr chodziło mi o coś w tym stylu:
    http://www.flickr.com/photos/fortphoto/525922527/siz
    es/l/

  • 16. Data: 2010-09-10 09:40:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 11:32:42 +0200, Olek napisał(a):

    > taki nie wyciągany suwakami w prawo w LR, dziękuję

    LR służy do robienia HDRów? To dla mnie nowość i nie ma za co. A co z
    przykładami? Prwdziwe HDRy czy nie?

    God created Arrakis to train the faithful.

  • 17. Data: 2010-09-10 09:42:44
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 11:34:50 +0200, ...:::Tomek:::... napisał(a):

    > Hehe, gość chyba próbował przerobić zdjęcie na komiks ;-)

    Nie podejmuję się określić co próbował z tym zrobić ;) Ale na ilustrację
    pojęcia HDR Hole nadaje się jak znalazł :)

    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons
    tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
    they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
    beautiful. Everything was beautiful."

  • 18. Data: 2010-09-10 09:44:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 11:36:13 +0200, Olek napisał(a):

    > pomimo twojej ironii, pisząc "prawdziwy hdr chodziło mi o coś w tym stylu:
    > http://www.flickr.com/photos/fortphoto/525922527/siz
    es/l/

    Ale te przykłady które podałem to też "prawdziwy" HDR. Kwestia umiaru w
    stosowaniu techniki.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 19. Data: 2010-09-10 10:00:40
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-09-10 11:36, Olek pisze:

    > pomimo twojej ironii, pisząc "prawdziwy hdr chodziło mi o coś w tym stylu:
    > http://www.flickr.com/photos/fortphoto/525922527/siz
    es/l/
    Jeżeli to się komuś podoba, to musi być prawdziwy fachowiec fotograf.
    Po to kupujecie sprzęt za dziesiątki tyś. zł, by robić taki kicz?
    Teraz wiem dlaczego nikt was nie wynajmuje nawet na wesele :-)

  • 20. Data: 2010-09-10 10:09:41
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-10 12:00, Dawid wrote:

    > Jeżeli to się komuś podoba, to musi być prawdziwy fachowiec fotograf.
    > Po to kupujecie sprzęt za dziesiątki tyś. zł, by robić taki kicz?
    > Teraz wiem dlaczego nikt was nie wynajmuje nawet na wesele :-)

    co jest w tym zdjęciu kiczowatego?