  • 101. Data: 2010-09-11 21:10:09
    Temat: Re: kolejne wprawki do oceny
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On Sep 11, 8:58 pm, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    > trochę konsekwencji. hdr jest zły a retusz dobry....

    To, ze Jackson przesadzil z chirurgia plastyczna nie oznacza, ze
    operacje plastyczne nie moga uczynic nic dobrego.

    > tak. dojechlismy po wejściu ostatniej grupy. ale i tak nie wiem czy byśmy
    > wchodzili 'ogladać kamienienie'

    http://www.flickr.com/photos/jazzwink/4858079298/lig
    htbox/
    Kwestia podejscia. Mnie sie podobalo nagranie, ktore mozna bylo
    odsluchac z przenosnych "telefonikow". A i obserwacja zachowan
    ludzkich w obliczu kupy potencjalnych materialow budowlanych jest IMO
    warta tych kilku funtow.

    > robilem więcej rodzinnych w Ustkce. jak masz czas to zerknij.

    Ok, zerkne.

    Ag
    --
    jednak niebiesko
    http://flickr.com/jazzwink

  • 102. Data: 2010-09-11 21:43:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i6ft9a$epb$...@i...gazeta.pl

    > 20 lat. może 19. Defraudant (i morderca) Kopania kupił wówczas złom dla
    > uczelni (później kupił sobie nową Skodę, którą długo nie jeździł, gdyż
    > nieco oślepł -- na tyle, że nie mógł już prowadzić samochodów) i jakoś
    > się tak stało, że wśród złomu były dwie takie drukarki i jeden składak
    > dobrej jakości. Jedną drukarkę dostałem ja, drugą wziął Marciszewski.

    Aby było jasne -- nie tyle złom (bo 'złom' to jest jednak
    szlachetne określenie sprzętu komputerowego) ale szmelc.
    Brak na to słów -- coś bezwartościowego, montowanego
    z uszkodzonych podzespołów wyrzucanych w Niemczech na
    śmietnik -- poddawanych utylizacji. Można spokojnie
    (czyli bez narażania się na pisanie nieprawdy)
    powiedzieć (i napisać) że kosztem polskich podatników
    Kopania dokonał utylizacji niemieckiego śmiecia. :)
    Niemcy nie tylko nie zapłacili Polakom za składowanie
    odpadów, ale dostali od Polaków za te odpady spore pieniądze. :)

    (później poseł Kopania płakał o niedofinansowaniu uczelni!)

    To takim ludziom jak Kopania ,,zawdzięczacie'' dziś zarobkowe
    wyjazdy do Anglii, niskie pensje i ogólną sytuację polską. :)
    (nie mnie to ,,zawdzięczacie'' -- ja nie defraudowałem!)

    Co ma Konowicz do Kopanii -- nie wiem. Nie znam Konowicza.
    Raz widziałem w jakiejś gazecie jego podobiznę. :) (nieco
    podobną do warchlaka) :) Nie wiem nawet tego, gdzie teraz
    Kopania mieszka -- gdy się tyle zarabia (i tyle kradnie)
    to chyba kupuje się jakiś przytulny domek... Kiedyś
    Kopania mieszkał na ulicy Towarowej.

    Tym bardziej nie wiem, gdzie mieszka Konowicz. :)

    Mnie polityka nie interesuje zbyt mocno -- a obu tych panów chyba
    właśnie łączy polityka. Nie wiem nawet tego, ,,z ramienia'' jakiej
    partii politycznej Konowicz miał startować na stanowisko prezydenta
    Białegostoku.

    W czasie ostatnich wyborów (stosownych) oddałem głos na Truskolaskiego.
    Trudno zgadnąć, czy żałuję -- dzięki przegranej PiS nie mam pod nosem
    lotniska, a drogi zapewne byłyby budowane tutaj byle jak także pod
    rządami PiS. : )

    Czy ,,rodzinna firma'' miałaby więcej pieniędzy pod rządami PiS?
    Ponoć dostawałaby dziesięć razy więcej, niż dostaje teraz, ale ja
    bym z tego pożytku nie miał. :) Co najwyżej ,,Kościół'' (Ozorowskie
    i jemu podobne świnie) mocniej by mnie gnębił, agresywniej żądając
    ode mnie dotowania tegoż ,,Kościoła''...

    Można śmiało powiedzieć, że PO mnie broni -- choć
    zapewne nie czyni tego ani świadomie, ani celowo. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 103. Data: 2010-09-12 09:18:17
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    http://www.flickr.com/photos/jazzwink/4858079298/lig
    htbox/

    ujęcie fajne ale ten HDR !!

  • 104. Data: 2010-09-12 09:53:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 11:18:17 +0200, TheGuru napisał(a):

    > http://www.flickr.com/photos/jazzwink/4858079298/lig
    htbox/

    > ujęcie fajne ale ten HDR !!

    Jaki HDR?

    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which
    dictate the course of history, nor is it necessarily the
    pontifications of priests which move the hands of God."

  • 105. Data: 2010-09-12 10:09:13
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    htbox/

    > Jaki HDR?

    to był sarkazm w kontekscie oceny moich zdjęc.
    niebo jest podrasowane.

  • 106. Data: 2010-09-12 10:29:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 12:09:13 +0200, TheGuru napisał(a):

    > to był sarkazm w kontekscie oceny moich zdjęc.
    > niebo jest podrasowane.

    Pewnie tu też?

    http://sonorov.deviantart.com/#/d2y3jnw
    http://sonorov.deviantart.com/#/d2y3k9y

  • 107. Data: 2010-09-12 19:53:25
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On Sep 12, 11:09 am, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    > to był sarkazm w kontekscie oceny moich zdjęc.
    > niebo jest podrasowane.

    _Oczywiscie_, ze jest. Na palcach jednej reki mozna policzyc zdjecia,
    ktore zamiescilam na flickrze, a ktore nie sa w jakis sposob
    przetworzone. Podobnie podrasowanie jest widoczne na przyklad tu:
    http://www.flickr.com/photos/jazzwink/4594767051/lig
    htbox/ albo tu:
    http://www.flickr.com/photos/jazzwink/4541661388/lig
    htbox/

    Moze sie podobac, albo nie. Ale akurat sarkazm w kontekscie
    "podrasowania" moich fotografii jest nieco nietrafiony. :-)

    Ag (artystycznie)
    --
    podrasowane
    http://flickr.com/jazzwink

  • 108. Data: 2010-09-12 20:06:27
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*

> [...]

    Moze sie podobac, albo nie. Ale akurat sarkazm w kontekscie
    "podrasowania" moich fotografii jest nieco nietrafiony. :-)

    */

    no trochę jest uzasadniony ponieważ większość podkręca zdjęcia, ale
    krytykuję inych za to.
    sama zapytałaś po co mi hdr a sama wyciągasz elementy zdjęcia.

    zgadzam się z tym, że 'podobają się albo nie' mi np te dwa przykłady się nie
    podobają :-) w przeciwieństwie do stonehendża.

  • 109. Data: 2010-09-12 21:21:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 22:06:27 +0200, TheGuru napisał(a):

    > no trochę jest uzasadniony ponieważ większość podkręca zdjęcia, ale
    > krytykuję inych za to.
    > sama zapytałaś po co mi hdr a sama wyciągasz elementy zdjęcia.

    Wyciąganie elementów zdjęcia to nie to samo co HDR.

  • 110. Data: 2010-09-12 22:51:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Libiszewski" l7tepouw8ze2.1srw8yf9qu022$....@4...net

    > http://sonorov.deviantart.com/#/d2y3jnw
    > http://sonorov.deviantart.com/#/d2y3k9y

    Moje kiedyś też były posypywane popiołem -- nie wiem, czy dlatego,
    że robiłem je we środy. ;) I jakoś ciemniuteńko pod piórami...
    Znaczy -- pod skrzydłami... ;)

    Ale u mnie popiół się skończył -- kryzys... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

    Postscriptum... Po co mi ten cały resajz... ;)

    http://eneuel.comyr.com/dawno_temu_w_Bialymstoku/zer
    o_resajzu_taki_maly_fragment_klatki/_MG_9181.JPG