-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: komar <k...@1...cc>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: kolejne problemy na A2
Date: Fri, 13 Jan 2012 07:37:06 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 17
Message-ID: <jeojei$lv4$1@inews.gazeta.pl>
References: <jemp4j$t8h$1@inews.gazeta.pl> <jempnm$1sq$1@inews.gazeta.pl>
<jemrfg$8be$1@inews.gazeta.pl> <jemvqc$nr2$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 249-dzi-24.acn.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1326436627 22500 85.222.23.249 (13 Jan 2012 06:37:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Jan 2012 06:37:07 +0000 (UTC)
X-User: czarnykredens
In-Reply-To: <jemvqc$nr2$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426292
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-01-12 16:55, szufla pisze:
>> A można było zostawić Chińczyków i po prostu im płacić regularnie to nie
>> stracili by
>> płynności finansowej. BTW DSS było głównym podwykonawcą Chińczyków...
>
> Nie mozna bylo, bo chcieli renegocjacji umowy (czyt. wyciagnac dodatkowa
> kase). Podejrzewam, a wlasciwie jestem pewny, ze mieli to w planach od
> samego poczatku i od samego poczatku bylo bledem wziecie ich do tej
> inwestycji. Nie byli wiarygodni, to sa urzednicze bledy.
> I jeszcze to:
> http://www.for.org.pl/upload/File/CEP_analizy/Analiz
aFOR122011popr.pdf
Podobnie jak przy większości innych kontraktów. Prawo zamówień publicznych wymaga
stosowania różnych sztuczek, żeby wygrać przetarg. Jakoś pogonienie Chińczyków wcale
na
korzyść państwu nie wyjdzie. Lepiej było im dać co chcieli, wyszło by taniej niż to
co
jest teraz. DSS zażądało więcej niż Chińczycy, teraz splajtują i trzeba będzie znowu
dołożyć do interesu, a opóźnienie rośnie...
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe