-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
po-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kckhnh$8r0$1@news.task.gda.pl>
<50edd11b$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<kckm34$58c$1@news.vectranet.pl>
<50ede7a6$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<kcm3rv$fsr$1@node1.news.atman.pl>
<50eeae7b$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
<kcmgac$snq$1@node1.news.atman.pl>
<50eee11e$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<50eef2f0$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1301102135430.420@quad> <kcok93$op$1@node1.news.atman.pl>
<50eff1f8$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
<kcp1hp$euh$1@node1.news.atman.pl>
<50f2a77d$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@m...home>
<50f31e39$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@m...home>
In-Reply-To: <s...@m...home>
Subject: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Date: Mon, 14 Jan 2013 16:56:08 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 44
Message-ID: <50f42a99$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.10.109.70
X-Trace: 1358178969 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26682 83.10.109.70:49980
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2479405
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "MarekWłodarz" napisał w wiadomości
>> Nie powszechnie tylko w miastach to po pierwsze a po drugie
>> przyjęcia zasady,
>> że najniższa prędkość, na jaką są zakazy (5 czy 20 km/h) jest
>> domyślna i
>> żeby jechać więcej trzeba znak byłoby niepraktyczne.
>A kto niby proponuje obniżenie "domyślnej dozwolonej" do 20 km/h?
Zobaczysz, najpierw wolno +10, potem FR, potem zabieranie PJ tym co
przekrocza dwukrotnie, a potem "tu byly wypadki, wiec obnizylismy do
40, nadal byly wypadki wiec postawilismy 30, nadal byly wypadki, wiec
teraz postawilismy 20 i FR".
A potem kiedys nie pojdziesz na wybory, albo wybierzesz jakiegos
POradnego ktory obieca usprawnic ruch w miescie i skonczy sie tak
http://www.eltis.org/index.php?id=13&study_id=1928
>Co to "powszechnie" - nie tylko w miastach, choć (przyznaję) w Polsce
>nie widziałem. Ale poza - owszem. Np. jest sobie taki kraj, w którym
>domyślne ograniczenie (wszędzie poza autostradami) wynosi 60 km/h.
>W związku z tym nie istnieje w tym kraju pojęcie "obszaru
>zabudowanego"
>ani nic podobnego. Po prostu - jeśli droga nie jest oznaczona jako
>autostrada i nie ma dodatkowych znaków, to wolno 60 i tyle. I
>naprawdę
>prawie nikt nie jeździ szybciej.
Ale czy tego chcemy u siebie ?
I napisz jeszcze ile maja tych autostrad na km^2, bo moze nie ma
problemu ... no ale w Szwajcarii to jest ich tak srednio :-)
>Przy okazji - na autostradach jest tam domyślnie 120. I nie ma
>odcinków "podniesionych", za to są liczne z obniżeniem...
Ale to jest dziwny narod :-)
A obok za granica wszyscy jada ponad 120, i jakos nie czuja potrzeby
obnizania :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.13 17:39 Marek Włodarz
- 14.01.13 18:40 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz