    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <kcolp7$6u6$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Date: Fri, 11 Jan 2013 11:56:01 +0100

    > Aha :)

    > A co to ma do rzeczy? Obowiązują pewne przepisy, gdzie prędkości nie
    > zostały ustalone przypadkowo i wszyscy się powinni do nich stosować.

    No właśnie, to po co popłakujesz nad podniesionym limitem?

    > W Polsce obowiązuje taka sama fizyka jak na całym świecie - no, może
    > poza pms-em.

    W niemczech na autostradach obowiązuje inna FIZYKA?

    BTW:

    > Aha, znaczy to ma być uzasadnienie do podnoszenia prędkości na
    > autostradach - w sumie w nieskończoność, ponieważ zaraz ktoś napisze,
    > że u niego to 250km/h to jak w żony Clio przy 120km/h.

    Niemcy nie mają tego problemu, po ich drogach jeżdzą kierowcy całej europy.

    > Najpierw piszesz, ze się nie tłuką, teraz już przyznajesz że tłuką.

    Ile więcej/mniej niż kiedyś? Aha sam przyznałeś że nie sposób policzyć. Więc
    widać różnicy nie ma bo by policja żyć nie dała i dalej truła dupe, że
    podniesienie limitu to będzie katastrofa.

    > No, ale skutki kontaktu przy 140km/h będą dużo poważniejsze niż przy
    > 150km/h.

    No, no, a przy 120 km/h dużo mniejsze niż przy 130km/h. Co z tego, widać
    ktoś pomyślał i podniósł prędkość.

    > Wszędzie powiadasz... No tak, przecież to "oczywista oczywistość" dla
    > mistrzów z pms :)

    Nie, zawsze będzie "niedostosowanie..." przecież to nie wina
    drogowców/państwa że drogi nie poprawią, zakrętu nie wyprofilują tylko
    kierowców, taniej znak postawić a już najlepiej FR bo zamiast dokładać do
    interesu, jeszcze się na tym interesie zarobi.