  • Data: 2013-01-10 14:39:23
    Temat: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-10 13:05, J.F pisze:

    > Co nie znaczy ze musimy zle przyklady wdrazac u nas, a nie skupiac sie
    > na dobrych :-)

    Rozwiązanie z zatrzymywaniem PJ i wręcz aresztem jest dobre
    i sprawdzone. Takie rozwiązania nie są tworzone tylko po to, by
    nękać "biednych" kierowców dla samego nękania. Tylko pytanie jak
    jest realizowana cała reszta, która z tym jest związana.
    W ustawie jest zapisana możliwość kontroli z powietrza, a tutaj
    nagle rewelacje, że nawet paralotnie się przydadzą. Tymczasem
    kontrola jest prowadzona od dawna (tylko w niewielkiej skali
    - na śmigłowce LPR nie ma pieniędzy, a co dopiero na resztę).

    > W niemczech co prawda mozna stracic PJ za predkosc na autostradzie, ale
    > jest tez sporo odcinkow gdzie nie mozna.

    No, zdecydowanie łatwiej w mieście i chyba zgodzisz się ze mą, że
    skutki i zagrożenie większe niż na wielopasmowych autostradach.

    > We wloszech na 3 pasowych odcinkach dopuszczone jest 150 - czemu tak nie
    > zrobic ?

    U nas jest 140km/h. Co zmieni podniesienie do 150km/h? Da lepsze
    samopoczucie paru osobom na pms?

    > I alkoholu do 0.5 promila (albo i 0.8 :-)) i zamek wpisac do kodeksu ...

    Tutaj masz moje poparcie - no chyba, że wypadkowość z winy alkoholu
    zacznie rosnąć - póki co nie jest to problemem.