  • Data: 2013-01-23 02:54:20
    Temat: Re: kodowanie haseł
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 stycznia 2013 16:20:53 UTC+1 użytkownik bartekltg napisał:

    > Kiedyś na wydziale informatyki spotkałem gościa, co właśnie
    > kończył zdobywać papier potwierdzający wykształcenie i święcie
    > wierzył,że jak będzie liczył na GPU to pokona algorytm na
    > procesorze o lepszej złożoności, niezależnie od wielkości danych;)

    W sumie to ciekawe, miałem podobną rozmowę i to niezbyt dawno,
    może ze 3 miesiące temu. Facet dawno po studiach, pracuje w
    zawodzie, z tego co wiem, nieźle zarabia, itd. Rozmawiamy o
    łamaniu hasła burteforcem. Mówi że ma CUDE i na tym to można
    wszystko policzyć. Zastanowiłem się, myślę że może źle
    coś oszacowałem i mówię, no to ewentualnie można zwiększyć
    rozmiar hasła o jedno albo dwa znaki i już nie policzysz.
    On na to: na CUDA? wiesz ile to ma procesorów?

    Nie wiem ile to ma procesorów, ale najwyraźniej w jego
    wersji ilość procesorów rośnie wraz z ilością danych i
    to rośnie wykładniczo:D