  • Data: 2013-01-24 11:16:53
    Temat: Re: kodowanie haseł
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 10:37:54 UTC+1 użytkownik Marek Borowski napisał:

    > A Ty jestes ? Masz jeszcze mniejsze przelozenie bo wydaje sie byc iz
    > jestes teoretykiem.
    Stachu ma racje, ale nerwi mnie, ze tej racji nie moge nijak zastosowac
    w praktyce, chyba zebym dolozyl z wlasnej kieszeni do interesu. Nie moge
    wziac z tego zadnej nauki.

    Padly ciekawe tematy, jak chocby zastosowania algorytmu MD5 w kryptografii,
    pod warunkiem ze wie sie jak stosowac. Dla mnie ten algorytm odpada
    calkowicie, uzywam go tylko przy zalozeniu ze nikt zlosliwie danych nie
    zmodyfikowal. Chetnie dowiedzial jak sie go stosuje.

    Druga sprawa to problem nieuczciwego administratora. Jak sie zawodowcy
    przed tym bronia? Algorytm jest super dobry, ale zanim dane zostana
    zaszyfrowane, to moze je obejrzec administrator. Co na to poradzic?
    Ten problem chyba trzeba najpierw rozwiazac, a dopiero potem szukac
    dobrych algorytmow.