  • Data: 2009-12-23 08:57:41
    Temat: Re: kodowana dvb-t
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgqneg$h21$1@news.onet.pl...

    > Konieczność posiadania wielu konwerterów, wielu kabli, wielu tunerów, żeby
    > obejrzeć to coś na wielu tv.

    Dla mnie to akurat nie jest wadą.
    Program tv ogladam na jednym telewizorze. Po co miałbym ogladać na kilku?
    Jezeli masz na myśli to, że ludziska maja telewizory w "salonie" kuchni,
    sypialni to ok. Dla mnie to jednak nie jest zdrowe. W sypialni śpie, w
    kuchni jem, a telewizor oglądam w pokoju dziennym. Myśle , że tak jest OK.

    > Ale w końcu już będą w tv.
    > Satelitarnych nie będzie nigdy.
    > Poza jakimiś marginalnymi rozwiązaniami.

    Pewnie kiedys będą.

    Jeżeli wziąść pod uwagę wszystkie wady jakie wymieniłeś to i tak nie ma ich
    wiele. Nadal twierdzę, że tv sat jest obecnie najwygodniejszą i
    najpraktyczniejszą formą dostępu do tv.
    Moim zdaniem jedną z najwiekszych wad tv-sat jest konieczność ustawienia
    anteny z idpowiednim wycelowaniem jej w niebo. W przypadku mieszkań w
    blokach nie zawsze jest to możliwe. Ale przeciez mozna zamontowac jakąś
    zbiorczą czasze na dachu - odejdzie wtedy problem obwieszania bloków
    antenami.

    Pozdrawiam
    zorka