  • Data: 2009-12-23 09:54:01
    Temat: Re: kodowana dvb-t
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgsoma$3mg$1@news.onet.pl...

    > Czyli wystarczy inwestycja rzędu 50 zł, żeby mogły oglądać dvb-t.
    > Teraz kumasz o czym mowa?

    Chyba kumam co masz na myśli.
    Ale nie o to chodzi. Oglądanie telewizji na ekranie komputera (np. 22 cale)
    nie kazdemu odpowiada.
    Tak wiec dokładanie kart do kompow aby zrobic z nich dodatkowo odbiorniki
    telewizyjne to działanie na siłe. Nie będa ogladały filmu ja ekranie 22cale
    z odległosci 1 metra kiedy w sasiednim pokoju maja normalny duzy telewizor,
    z normalnym dzwiękiem i wygodnymi fotelami.

    > Właśnie Ci wymieniłem, ale Ci się nie podobały. ;-)

    No wymieniłeś, że mozna z komputera zrobic odbiornik telewizyjny - tylko po
    co. Nawiasem mowiac to z takiego komputera mozna tez zrobic odbiornik
    tv-sat. Tylko również po co. Komputer to komputer. Nie wygodniej i
    przyjemniej ogladnac film na dużym ekranie telewizora.

    > Znowu nie zrozumiałeś.
    > Naziemną ma obowiązek udostępnić, satelitarnej nie.

    Ale my rozmawiamy o satelitarnej i naziemnej cyfrowej. Czy zarzadca ma
    obowiazek ustawic antene na nadajniki naziemnej cyfrowej?
    Piszesz, że znowu nie zrozumiałem a to chyba Ty czegos nie rozumiesz albo
    znowu celowo mataczysz.