  • 21. Data: 2011-06-02 12:02:34
    Temat: Re: klimatyzacja bardzo slabo chlodzi
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "marek" <k...@o...bn> napisał w wiadomości
    news:is6iro$65d$1@inews.gazeta.pl...

    > pierdol sie. napisalem ze nie mam filtra bo ten model go nie posiada.
    > debilu.

    Masz rację, zbluzgaj jeszcze paru innych, z pewnością ci pomogą. Geniuszu.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 22. Data: 2011-06-02 13:22:43
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > Masz rację, zbluzgaj jeszcze paru innych, z pewnością ci pomogą. Geniuszu.

    Geniuszu a czemu mialbym kogos innego zbluzgac? Temu chujowi sie nalezy od
    dawna ale porzadny wpierdol a nie bluzgi. I kiedys ktos mu dopierdoli tak,
    ze go wlasna matka, ktora sam pierdoli, nie pozna.

  • 23. Data: 2011-06-02 13:41:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello marek,

    Thursday, June 2, 2011, 1:22:43 PM, you wrote:

    > Geniuszu a czemu mialbym kogos innego zbluzgac? Temu chujowi sie nalezy od
    > dawna ale porzadny wpierdol a nie bluzgi. I kiedys ktos mu dopierdoli tak,
    > ze go wlasna matka, ktora sam pierdoli, nie pozna.

    W niczym lepszy nie jesteś - widzę, że ujęcie się za tobą było
    pomyłką.

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2011-06-02 13:48:45
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > pierdol sie. napisalem ze nie mam filtra bo ten model go nie posiada.
    > debilu.

    plonk
    prostaków tu widziec chce jak najmniej

  • 25. Data: 2011-06-02 14:45:57
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Geniuszu a czemu mialbym kogos innego zbluzgac? Temu chujowi sie nalezy od
    > dawna ale porzadny wpierdol a nie bluzgi. I kiedys ktos mu dopierdoli tak,
    > ze go wlasna matka, ktora sam pierdoli, nie pozna.

    Acha, no to teraz wszystko jasne. Przywitaj się ładnie;-)

  • 26. Data: 2011-06-02 15:14:49
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-06-02 00:54, marek pisze:

    > wlazlem pod kokpit, odlaczylem ciegno i przestawialem jakis wichajster.
    > nie szedl wiecej niz z zalozona linka.

    Co nie znaczy, że do końca !.
    W samochodach "z historią" składający często na takie szczegóły nie
    zwracają uwagi.

    W moim poprzednim był źle podłączony zawór rozprężny (cokolwiek to
    znaczy) i też ledwie chłodniejsze wiało. Po naprawie, polegającej na
    właściwym podłączeniu, aż ręce mroziło.
    Koledzy mają racje, poszukaj innego serwisu.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 27. Data: 2011-06-02 16:37:21
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > No to się masz czego wstydzić.

    po prostu znizyl sie do poziomu tego prostaka. nic w tym uwlaczajacego -
    kazdemu sie moze zdarzyc.

  • 28. Data: 2011-06-02 18:29:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-02 16:37, Michał Gut pisze:

    > po prostu znizyl sie do poziomu tego prostaka. nic w tym uwlaczajacego -
    > kazdemu sie moze zdarzyc.

    I nawet nie został pokonany doświadczeniem! Chuck Norris normalnie! ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 29. Data: 2011-06-02 22:08:08
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > I nawet nie został pokonany doświadczeniem! Chuck Norris normalnie! ;)

    wiesz bedac czesto prowokowanym mozna uzyskac sporo doswiadczenia:)

  • 30. Data: 2011-06-02 23:56:46
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    grup dyskusyjnych:4de73d97$0$2450$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Użytkownik "marek" <k...@o...bn> napisał w wiadomości

    > Pomyliła Ci się okolica z jakąś speluną dla dresiarzy.
    > PLONK !!!

    tego kf ma wiecej mb niz automapa

    cavalinio a u ciebie z glowa dalej nie tego ...