    From: "Axel" <n...@s...mu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kiedy zmieniać opony
    Date: Sat, 11 Nov 2017 23:48:58 +0100

    "J.F." wrote in message news:5a02d8e0$0$15203$65785112@news.neostrada.pl...

    >Dlatego wybieram caloroczne.
    >I nic mnie juz nie zaskoczy :)

    Dla mnie to zupełnie inny problem z wyborem. Zmieniam opony nie ze względu
    na zimę, ale na prowadzenie się dobrej opony letniej na mokrej nawierzchni.
    Dobre odprowadzanie wody to dla mnie podstawa. Na suchej jezdni przy jeździe
    cywilnej każda opona jest dobra.
    A ponieważ dobra opona letnia nie nadaje się do jazdy po śniegu - trzeba
    kupić zimówki.

    --
    Axel