    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kiedy zmieniać opony
    Date: Sat, 11 Nov 2017 11:20:59 +0100

    On 2017-11-09 16:22, j...@i...pl wrote:

    > Dwa lata temu wracałem z Oławy do Warszawy na letnich. W październiku,
    > dokładnie 12 października. Dało się jechać, opony Uniroyal RainSport
    > 3. Może nie było jakiegoś masakrycznego śniegu, temp. w okilicy -1 do
    > +1.
    >
    > https://i.pinimg.com/originals/44/63/64/44636415a584
    6e1e6ea33b450ee1fd3f.jpg
    > https://i.pinimg.com/originals/5c/0f/02/5c0f02b97586
    a57a72126c4f0fa35493.jpg

    E, no to co na zdjęciach to nawet nie nawiązuje do czegoś co śniegiem
    można nazwać. Śnieg to jest wtedy jak go pada tyle i jest na tyle zimno,
    ze przejeżdżające pojazdy go po prostu ubijają na drodze i tworzy się po
    pewnym czasie taka mocno zbita warstwa śniegu lub lodu. Ewentualnie jak
    jest go na tyle dużo, że tworzy się na wierzchu breja a przy asfalcie
    taka zbita warstwa mokrego śniegu i lodu.

    Podsumowując - to co widać to żaden śnieg ;)

    --
    Pozdrawiam,
    mk4