-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Uncle Pete <4...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: kiedy zmieniać opony
Date: Wed, 8 Nov 2017 11:50:54 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 18
Message-ID: <otuni9$vs3$1@node1.news.atman.pl>
References: <8...@g...com>
<5a02deb3$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-73-67-176.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1510138249 32643 89.73.67.176 (8 Nov 2017 10:50:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Nov 2017 10:50:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
In-Reply-To: <5a02deb3$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618536
[ ukryj nagłówki ]> Swego czasu rozmawiałem z pewnym inżynierem-profesorem z PIMotu.
> Twierdził, że te 7 stopni to wymysł przemysłu oponiarskiego - opona
> ugina się kilka razy w ciągu sekundy wytwarzając ciepło, nie jest więc
> jakoś super twardsza poniżej tych 7 stopni.
Wywnioskowałem to samo z autopsji. Nawet przy temperaturach minusowych
dobre opony letnie trzymają drogi lepiej niż zimowe. Pod warunkiem że
nie ma śniegu, oczywiście.
> Ja ostatnio nie zmieniam - w zimie śniegu nie ma, temperatury
> dodatnie... Jeżdżę wyłącznie po mieście.
Tyle że jak spadnie śnieg, letnie zachowują się bardzo różnie.
Poprzednio jeździłem na jakichś letnich Pirelli i na śniegu też dało się
nimi jakoś jechać. Potem miałem Uniroyal RainExpert i na śniegu była to
masakra. Teraz jako letnie mam Nokiany iLine, ale nie zdążyłem ich
jeszcze wypróbować na śniegu )))
Następne wpisy z tego wątku
- 08.11.17 11:55 r...@k...pl
- 08.11.17 12:24 zhbick
- 08.11.17 13:40 PiteR
- 08.11.17 18:39 Tomasz Pyra
- 08.11.17 22:32 Mateusz Bogusz
- 08.11.17 22:44 Tomasz Pyra
- 09.11.17 00:31 Michal Jankowski
- 09.11.17 02:04 Tomasz Pyra
- 09.11.17 00:29 Pszemol
- 09.11.17 16:22 j...@i...pl
- 09.11.17 18:11 Irokez
- 09.11.17 20:32 Bolko
- 10.11.17 22:27 Janusz
- 11.11.17 08:28 p...@g...com
- 11.11.17 11:20 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem