  • Data: 2011-01-30 20:54:55
    Temat: Re: kat wtrysku w dizlu
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-30 20:45, sth pisze:

    > w mojej logiki nie bardzo. zobacz na rysunek. 9 jest pozniej niz 7.

    Nie jest.
    To jest poczatek tloczenia.
    A tloczyc zaczyna troche wczesniej niz GMP (jak J.F. juz wspomnial,
    wyprzedzenie poczatku wtrysku), zatem 9 jest wczesniej niz 7 :>

    > problem w tym ze dla mojegi silnika i 7 i 9 jest poprawne. tzn nie
    > wiadomo jaki mam typ silnika poniewaz na glowicy nie ma oznaczen w
    > miejscu gdzie powinny byc. silnik turbo.

    Moze glowica od wersji bez turbo jest zamontowana... no nic, ustaw 7
    stopni, a jakby ciezko odplal na zimnym to mozesz przestawic na 9.

    --
    Karolek