  • 1. Data: 2009-05-15 18:39:58
    Temat: kamizelka Lowepro S&F Vest Harness
    Od: robertar <r...@w...pl>

    Witam,
    zadałem kilka dni temu na tym forum pytanie o kompatybilność pasa S&F
    Deluxe Waistbelt Lowepro z jedną z toreb kolbowych tej firmy.
    Ponieważ szybko otrzymałem odpowiedź (luxcamera - dzięki), mam
    nadzieję, że uzyskam pomoc również w innej kwestii.

    Do w/w pasa otrzymałem dzisiaj kamizelkę S&F Vest Harness.
    Można ją obejrzeć tu:
    http://www.lowepro.com.pl/Products/Belts_and_Harness
    es/harness/S_and_F_Vest_Harness.aspx

    Po dopięciu jej do tego pasa okazuje się, że pozostają dwa luźne
    paski, które na poniższym obrazku (sciągniętym ze strony http://www.lowepro.com.pl/),
    oznaczyłem strzałkami:
    http://img268.imageshack.us/img268/5609/kamizelka.pn

    Paski te powinny być, jak sądzę, jakoś związane/spięte na plecach - w
    przeciwnym razie poły kamizelki, po zapięciu suwaka, rozłażą się na
    boki i nie przylegają do ciała. Paski nie posiadają żadnej klamry
    umożliwiającej ich spięcie ze sobą.
    Niestety producent nie zadał sobie trudu, by zamieścić dokładniejsze
    zdjęcia kamizelki widzianej od tyłu. Google też nic nie pomogły.

    I tu moje pytanie - czy ktoś wie jak te paski prawidłowo połączyć?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2009-05-17 17:14:57
    Temat: Re: kamizelka Lowepro S&F Vest Harness
    Od: luxcamera <r...@g...pl>

    robertar wrote:
> [...]
    > Ponieważ szybko otrzymałem odpowiedź (luxcamera - dzięki), mam
    > nadzieję, że uzyskam pomoc również w innej kwestii.

    Nie dam się za to zabić, co napiszę, bo tą kamizelkę miałem na sobie
    chyba raz w życiu.
    Sam używam S & F Shoulder Harness i mi wystarcza.
    Ale wracając do tematu nieszczęsnych pasków, to chyba niestety jest tak,
    że oni to tak dziwnie zaprojektowali :-(
    Jedyna metoda na poprawę, to samodzielna interwencja z nitką , taśmą i
    jakimiś klamrami :-)
    Jeśli się mylę, to poproszę o sprostowanie - z chęcią się dowiem, jak to
    powinno działać (w końcu człowiek się uczy całe życie).

    Ra-V
    www.luxcamera.com
    www.mylightsensitivity.blogspot.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.

  • 3. Data: 2009-05-17 18:22:25
    Od: robertar <r...@w...pl>

    luxcamera napisał:
    > Jedyna metoda na poprawę, to samodzielna interwencja z nitką , taśmą i
    > jakimiś klamrami :-)

    Tak byłoby najprościej i najszybciej:)
    Nie chce mi się jednak wierzyć, żeby firma, która wypuszcza produkty
    tak, moim zdaniem, wysokiej klasy, zmuszała klienta do robótek
    ręcznych.
    Zapytanie o te paski wysłałem do przedstawiciela Lowepro na Polskę.
    Jak tylko czegoś więcej się dowiem, to napiszę tu parę słów.

    Pozdrawiam
    Robert