    From: robertar <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: kamizelka Lowepro S&F Vest Harness
    Date: Fri, 15 May 2009 11:39:58 -0700 (PDT)

    Witam,
    zadałem kilka dni temu na tym forum pytanie o kompatybilność pasa S&F
    Deluxe Waistbelt Lowepro z jedną z toreb kolbowych tej firmy.
    Ponieważ szybko otrzymałem odpowiedź (luxcamera - dzięki), mam
    nadzieję, że uzyskam pomoc również w innej kwestii.

    Do w/w pasa otrzymałem dzisiaj kamizelkę S&F Vest Harness.
    Można ją obejrzeć tu:
    http://www.lowepro.com.pl/Products/Belts_and_Harness
    es/harness/S_and_F_Vest_Harness.aspx

    Po dopięciu jej do tego pasa okazuje się, że pozostają dwa luźne
    paski, które na poniższym obrazku (sciągniętym ze strony http://www.lowepro.com.pl/),
    oznaczyłem strzałkami:
    http://img268.imageshack.us/img268/5609/kamizelka.pn

    Paski te powinny być, jak sądzę, jakoś związane/spięte na plecach - w
    przeciwnym razie poły kamizelki, po zapięciu suwaka, rozłażą się na
    boki i nie przylegają do ciała. Paski nie posiadają żadnej klamry
    umożliwiającej ich spięcie ze sobą.
    Niestety producent nie zadał sobie trudu, by zamieścić dokładniejsze
    zdjęcia kamizelki widzianej od tyłu. Google też nic nie pomogły.

    I tu moje pytanie - czy ktoś wie jak te paski prawidłowo połączyć?

    Pozdrawiam
    Robert