  • Data: 2013-03-10 01:14:46
    Temat: Re: kamerka termowizyjna za $150
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Bezznaczenia" <k...@p...com> wrote in message
    news:khgh7s$8gd$1@speranza.aioe.org...
    > Mylisz czułość z zakresem czestotliwosci.

    nie myle tylko pokazuje na przykladzie dlaczego hacki webacmow nie maja
    prawa byc przydatne

    > "Zwykla" kamera CCD taka np jak ta z linku ktory podałem ale ty nawet nie
    > raczyles go obejrzec do konca pokazuje na prostym przykladzie lutownicy zakres
    > dzialania takiej kamery.

    mam tak zrobionego vx-1000 i po raz kolejny ci pisze ze jest to kompletnie
    nieprzydatne, chyba ze chesz patrzyc przez cole czy sprawdzac banknoty

    > jesli ona to widzi tzn promieniowanie cieplne to jest Ok

    nie widzi interesujacego nas w termowizji zakresu, to zamyka temat

    > nastepny problem to soczewki i filtr ktore nie moga pochlaniac podczerwieni a
    > eliminowac widmo widzialne i to jest wiekszy problem niz zakres widma ktory
    > widzi webkamera.

    webkamera nie ma prawa pokazac nic sensownego po 1150nm, niezaleznie od
    zastosowanych filtrow czy soczewek

    > Tak wiec panowei naganiacze idzicie szukac glupszego od siebie gdzie indziej.

    zalozmy na chwile ze masz racje i przedstaw mi jakikolwiek dzialajacy
    sprzet ktorym moge sobie poogladac temperatury domu, pcb czy podlogowki

    bonusowe punkty za kazdego dolara ponizej $500

    a jak juz zrozumiesz ze nawet *gdybys* mial racje to i tak nic z tego nie
    wynika bo niezaleznie od twoich przekonan nie znajdziesz i nie zrobisz
    uzytecznej termowizji za mniej niz ~$2000 za ktore mozna u chinczykow
    kupic najtansza kamerke w okolicach 80x60 pixeli to zauwazysz ze
    wspomniane tu $150 za (potencjalnie) dzialajace rozwiazanie to ponad
    10 razy mniej niz obecne minimum