  • Data: 2013-03-10 00:39:44
    Temat: Re: kamerka termowizyjna za $150
    Od: Bezznaczenia <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > rozumiesz ze gowniatymi webcamami mozesz conajwyzej poogladac rzeczy majace
    > po kilkaset stopni celsjusza a faktyczna termowizja powinna sie w naszych
    > domowych warunkach zaczynac przynajmniej od -20?

    Mylisz czułość z zakresem czestotliwosci. "Zwykla" kamera CCD taka np
    jak ta z linku ktory podałem ale ty nawet nie raczyles go obejrzec do
    konca pokazuje na prostym przykladzie lutownicy zakres dzialania takiej
    kamery. jesli ona to widzi tzn promieniowanie cieplne to jest Ok
    nastepny problem to soczewki i filtr ktore nie moga pochlaniac
    podczerwieni a eliminowac widmo widzialne i to jest wiekszy problem niz
    zakres widma ktory widzi webkamera.

    Tak wiec panowei naganiacze idzicie szukac glupszego od siebie gdzie
    indziej.