eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykable rozruchowe - jakie? › Re: kable rozruchowe - jakie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate1.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kable rozruchowe - jakie?
    Date: Tue, 26 Jan 2010 23:42:48 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 44
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    References: <rh35iyub1wyz$.9vj298pz33sm$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1264545768 6634 213.180.130.17 (26 Jan 2010 22:42:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jan 2010 22:42:48 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.69.80.7, 10.174.28.51
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221
    Firefox/3.5.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250362
    [ ukryj nagłówki ]


    > Przy poborze 120A z obcego auta plus to co normalnie pobiera ten sprawny
    > (zapłon, jakaś niewyłączona dmuchawa, ładowanie własnego akumulatora)?
    > Zdrówka życzę. Widziałeś w cywilnej osobówce alternator dający ponad 120A
    > przy wolnych obrotach?
    >
    >
    > > Zgodnie z tym co napisałeś u
    > > biorcy w czasie rozruchu będzie nie 10 a 11,5. To bardzo przyzwoite napięcie w
    > > czasie rozruchu. Oczywiście trochę zmanipulowalem ale jak Ty możesz to ja
    też mogę.
    >
    > Czynników jest mnóstwo i rzeczywiście przy drobnych ubarwieniach założeń
    > można dojść do diametralnie różnych wniosków. Jak pokazała mi wielokrotnie
    > (i jeszcze kilku osobom tu piszącym) praktyka, takie chińskie kabelki służą
    > w praktyce do podładowania padniętego akumulatora i delikatnego wparcia
    > przy próbach rozruchu. Scenariusz: podpinam kable i natychmiast odpalam w
    > praktyce wymaga kabli bardziej grubości palca, niż włosa. Tu jest ładny
    > przykład:
    >
    > http://www.allegro.pl/item886369221_kable_przewody_r
    ozruchowe_lgy_16mm_f_vat.html
    >
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Przemek
    40A to norma we współczesnych samochodach. 10 sekund ładowania prądem 40A to z
    półtorej sekundy kręcenia rozrusznikiem. Minuta ładowania to 15 sekund dla
    rozrusznika. Mój samochód przy dzisiejszej porannej temperaturze w granicach -18
    stopni zaskoczył od pierwszego krótkiego kręcenia. Nie dłuższego niż półtorej
    sekundy. Jak masz problemy z odpaleniem że musisz długo kręcić to przyczyny
    szukaj w ciśnieniu sprężania a nie w kablach rozruchowych. Sąsiad ma diesla. Też
    rano odpalał, też zapalił od pierwszego strzału. Kręcił trochę dłużej. Ale nie
    sto razy dłużej niż ja a dwa razy dłużej. On też ma sprawny silnik. Nie zapalają
    rzęchy. W rzęchach nie ma ani dobrych akumulatorów ani pełnosprawnych silników.
    Dalej podtrzymuję że kable rozruchowe, nie ważne czy zrobione w NASA czy w
    malutkiej chińskiej fabryczce, o przekroju żyły 4mm2 są wystarczające do
    odpalenia prawie każdego samochodu osobowego. Piszesz ze wielokrotnie pokazała
    Ci coś praktyka w materii odpalania z kabli. Innym też pokazała. Wyremontujcie
    sobie silniki, tak jak ja to zrobiłem, i zapomnicie o problemach z odpalaniem.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: