  • Data: 2010-01-27 00:12:44
    Temat: Re: kable rozruchowe - jakie?
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 23:42:48 +0100, kogutek napisał(a):

    > Ci coś praktyka w materii odpalania z kabli. Innym też pokazała. Wyremontujcie
    > sobie silniki, tak jak ja to zrobiłem, i zapomnicie o problemach z odpalaniem.

    Silnik (starego diesla) mam tak wyregulowanego, że odpala przy pierwszym
    obrocie wału. Niestety przechytrzyłem z akumulatorem - liczyłem, że stary
    grat dożyje jeszcze wiosny :-). Przy -18 miał energii na dwa obroty wału.
    Zawsze odpalał, ale raz zapomniałem wklepać kod do immobilizera. Drugiej
    próby nie miałem już czym zrobić. Po pięciu minutach na kablach 400A
    podpiętych do innego auta (prawie nowego) z silnikiem rozkręconym do 2k RPM
    nie miał siły nawet pół obrotu zrobić. Może jakbym z pół godziny na tych
    kablach ładował swój akumulator, to podładowałby się i odpalił. Szybciej
    było pojechać do sklepu po akumulator.
    Czyli tak jak pisałem: nie odpalisz na takich kablach - to co dociera do
    biorcy jest za słabe do obrócenia wału.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek