-
Data: 2010-01-26 23:42:48
Temat: Re: kable rozruchowe - jakie?
Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
> Przy poborze 120A z obcego auta plus to co normalnie pobiera ten sprawny
> (zapłon, jakaś niewyłączona dmuchawa, ładowanie własnego akumulatora)?
> Zdrówka życzę. Widziałeś w cywilnej osobówce alternator dający ponad 120A
> przy wolnych obrotach?
>
>
> > Zgodnie z tym co napisałeś u
> > biorcy w czasie rozruchu będzie nie 10 a 11,5. To bardzo przyzwoite napięcie w
> > czasie rozruchu. Oczywiście trochę zmanipulowalem ale jak Ty możesz to ja
też mogę.
>
> Czynników jest mnóstwo i rzeczywiście przy drobnych ubarwieniach założeń
> można dojść do diametralnie różnych wniosków. Jak pokazała mi wielokrotnie
> (i jeszcze kilku osobom tu piszącym) praktyka, takie chińskie kabelki służą
> w praktyce do podładowania padniętego akumulatora i delikatnego wparcia
> przy próbach rozruchu. Scenariusz: podpinam kable i natychmiast odpalam w
> praktyce wymaga kabli bardziej grubości palca, niż włosa. Tu jest ładny
> przykład:
>
> http://www.allegro.pl/item886369221_kable_przewody_r
ozruchowe_lgy_16mm_f_vat.html
>
>
> --
> Pozdrawiam,
>
> Przemek
40A to norma we współczesnych samochodach. 10 sekund ładowania prądem 40A to z
półtorej sekundy kręcenia rozrusznikiem. Minuta ładowania to 15 sekund dla
rozrusznika. Mój samochód przy dzisiejszej porannej temperaturze w granicach -18
stopni zaskoczył od pierwszego krótkiego kręcenia. Nie dłuższego niż półtorej
sekundy. Jak masz problemy z odpaleniem że musisz długo kręcić to przyczyny
szukaj w ciśnieniu sprężania a nie w kablach rozruchowych. Sąsiad ma diesla. Też
rano odpalał, też zapalił od pierwszego strzału. Kręcił trochę dłużej. Ale nie
sto razy dłużej niż ja a dwa razy dłużej. On też ma sprawny silnik. Nie zapalają
rzęchy. W rzęchach nie ma ani dobrych akumulatorów ani pełnosprawnych silników.
Dalej podtrzymuję że kable rozruchowe, nie ważne czy zrobione w NASA czy w
malutkiej chińskiej fabryczce, o przekroju żyły 4mm2 są wystarczające do
odpalenia prawie każdego samochodu osobowego. Piszesz ze wielokrotnie pokazała
Ci coś praktyka w materii odpalania z kabli. Innym też pokazała. Wyremontujcie
sobie silniki, tak jak ja to zrobiłem, i zapomnicie o problemach z odpalaniem.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.10 00:12 Przemysław Bernat
- 27.01.10 00:20 J.F.
- 27.01.10 00:21 J.F.
- 27.01.10 08:49 Robert_J
- 27.01.10 08:51 Robert_J
- 27.01.10 11:36 masti
- 27.01.10 10:58 Mirek Ptak
- 27.01.10 14:25 J.F.
- 27.01.10 09:01 Wojtekk
- 27.01.10 09:06 Robert_J
- 27.01.10 12:42 Jakub Witkowski
- 27.01.10 20:14 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=