  • Data: 2010-01-27 11:36:22
    Temat: Re: kable rozruchowe - jakie?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Wed, 27 Jan 2010 10:58:03 +0100, osobnik zwany Mirek Ptak
    wystukał:

    > Dnia 2010-01-26 14:42, *Przemysław Bernat* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:

    > O czym się przekonałem dzisiaj naocznie :)

    tak naprawdę to jeszcze większym problemem od kabli są te chińskie
    zaciski. Raz, że ciężko nimi cokolwiek złapać to punkt styku jest tak
    malutki, że podejrzewam, żę opór na nich jest gigantyczny.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?