  • Data: 2013-05-11 01:25:10
    Temat: Re: jsp vs php
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 maja 2013 12:57:09 UTC+2 użytkownik Michal Kleczek napisał:

    > A co to znaczy "fizyczne"?
    To znaczy minimalizowac ilosc operacji dyskowych poprzez lepsze-fizyczne
    rozlozenie danych na nosnikach.

    > Kt�ry talerz/sciezka/glowica, czy co tam
    > jeszcze w tych dyskach siedzi? A jesli jest RAID? A jesli jest SSD?
    Obojetnie, byle dzialalo szybko.

    > Poczytaj o poziomach abstrakcji.
    Jakis link do lektury?

    > Tylko, ze to nic innego jak indeksy w DBMS.
    Nie wiem, moze czegos nie zrozumialem. Jakie inne indeksy
    umozliwia trzymanie danych obok siebie? Clustered mozna
    zakladac tylko na jedno pole, wiec odpada, prawda?

    > Zgadza siďż˝ - utrzymanie indeksow ma swoj koszt.
    Ale nnie o to chodzilo, nie mam juz sily powtarzac tego samego.

    > Bez indeksow? Hmm... Kolejny patent?
    Nie pamietasz tego o czym pisalismy kilka postow wyzej, albo jestes
    po prostu zlosliwy.

    > Niewatpliwie. RDBMS to za Ciebie zalatwi.
    Wwiem ze zalatwi, nie wiem tylko jak wolno.

    > Bardzo chetnie Ci pomoge... Napisz na priv, to stawke
    > ponegocjujemy
    Niesadze abys chcial w takich warunkach robic. Troche szukalem i
    na razie nie ma sensu.