  • Data: 2013-04-29 22:26:30
    Temat: Re: jsp vs php
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    M.M. <m...@g...com> napisał(a)

    > Myślę podobnie jak napisałeś, tyle że ja w przeciwieństwie do Ciebie
    > nie mam dużego doświadczenia w Javie, dawno jej nie używałem na
    > poważnie. Twój post sugeruje, żeby jednak używać takich czy innych
    > narzędzi na bazie Javy do aplikacji webowych :)

    Ale nie powinieneś sie kierować opinią kogoś, kto nie zna niczego
    innego. A... przypomniałem sobie, że napisałem kiedys sklep
    internetowy w Perlu:).

    A jeśli się zdecydujesz polecam zainteresować się bibliotekami spod
    bandery Springa. Są bardzo "dojrzałe", a jednocześnie mało inwazyjne,
    tzn. nie zmuszają cię do używania od razu całego frameworka.

    --
    Tomek