  • Data: 2018-08-27 09:44:06
    Temat: Re: jfet mocy
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz wrote:

    > Są ale u nas niedostępne tylko za wielką wodą

    Od czasów Kolumba nie jest to szczególnie trudny problem,
    a powyżej 200 zł. nawet przesyłkę będziesz miał za darmo.
    Natomiast fakt, w porównaniu do TME na przesyłkę trzeba
    czekać AŻ trzy dni. Jak źle trafisz to nawet 5.

    > ale jak zobaczysz cenę to Ci szybko przejdzie.

    Co mi przejdzie? Ja stosuję takie elementy w praktyce,
    mają fantastyczne parametry. No ale jak ktoś lubi wszystko
    rzeźbić na BC107, to ja mu na drodze do szczęścia stawał
    nie będę.

    Pozdrawiam, Piotr