  • Data: 2009-08-18 10:16:40
    Temat: Re: jeszcze raz prawo autorskie
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał:

    > Art. 48. u.2.

    Hmmm...
    '2. Jednostronne obniżenie ceny sprzedaży egzemplarzy przed upływem roku od

    przystąpienia do rozpowszechniania utworu nie wpływa na wysokość
    wynagrodzenia.

    Strony mogą przedłużyć ten termin.'

    Nie widzę związku z tematem...

    Może miałeś na myśli Art. 53?

    'Umowa o przeniesienie autorskich praw majątkowych wymaga zachowania formy

    pisemnej pod rygorem nieważności.'

    Rachunek ma niewątpliwie forme pisemną - czy stanowi on dowód zawarcia umowy
    i wystarcza aby umowa była ważna? Podejrzewam, że należałoby zapytać
    prawnika.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)