    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jazda po lewej
    Date: Mon, 29 Jul 2024 14:16:25 +0200
    <v8555o$fc2$4@news.chmurka.net> <X...@1...0.0.1>
    <v8575g$fjg$7@news.chmurka.net>
    <omm38smbuwlm.1m00vb4nl4nxd$.dlg@40tude.net>
    <KEIpO.58503$HJ6f.27233@fx05.ams1>
    <g1wwfrg3xl6p$.1tx0hrq0zpxrv.dlg@40tude.net>
    <v87n5s$crm$1@news.chmurka.net>
    <1a8lsf07dj59t$.1fjx33h53jlcv$.dlg@40tude.net>
    <v87q1s$crm$2@news.chmurka.net>
    <kkx5455be8at.191x3892pl1p3$.dlg@40tude.net>
    <v87rf5$crm$3@news.chmurka.net>
    <ak4lfrozgztl$.17kqyy8m3d4nj$.dlg@40tude.net>

    W dniu 29-07-2024 o 13:24, J.F pisze:

    > Tego się nie zapomina :-P Podobno :-P
    >
    > A hamujesz lewą stopą, czy prawą ?

    j.w.
    To są obawy właśnie ludzi, którzy nigdy automatem nie jechali.

    Nigdy nie miałem nawet pokusy żeby zahamować prawą.

    > Wnioskuję, ze prawą ... po 5 latach, to może i faktycznie nie masz juz
    > odruchu wciskania sprzęgła :-)

    I nigdy takiego nie miałem.
    Za to wyzbyłem się tego odruchu, gdy próbuję jechać manualem.

    > Jak kiedys wsiądziesz do manuala ... najwyzej silnik zgasisz.

    Dokładnie.

    > A dlaczego nie ?

    Pamięć mięśniowa tak nie działa.
    Gdy chcesz hamować, to nie robisz tego lewą nogą, tylko zawsze prawą.

    Żeby hamować lewą nogą, to trzeba się tego zacząć uczyć i to nie jest
    łatwe, właśnie ze względu na odmienne przyzwyczajenia.