  • Data: 2010-01-11 08:38:37
    Temat: Re: jasełka 2010 do oceny
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tymi halogenami
    > właściwie tylko lampa mogła cokolwiek poprawić. Trzeba było zrobić kilka
    > ujęć bez tego i się przekonać. Zresztą widać na niektórych zdjęciach
    > zupełnie inne kolory.

    balans bieli ustawiałem na alby.
    nie próbowałem... ale czy np ustawienie identycznej temperatury dla
    wszystkich zdjęć byłoby ok?

    > Niestety doskonale tę lampę widać.

    ;-D a Jacek_P nie widzi

    >Ale podejrzewam że bez byłoby zupełnie
    > tragicznie.

    proponowane czasy na iso 1600 1s-3s

    > Po pierwsze kadrowanie, po drugie też kadrowanie, po trzecie i czwarte -
    > kadrowanie. Masz z tym nieustannie problem. Łapiesz coś centralnie nie
    > przejmując się tłem, elementami obok, tym co pokazujesz i co ucinasz.

    powiedz króre byś inaczej i jak wykadrował

    > Za to obróbka - fatalnie - kolory - wszędzie z innej parafii, niektóre

    pobawię się jeszcze nimi

    > zdjęcia krzywo, inne z kolei z zbyt małą głębią.

    mała głąbia bo ciężko było mocno przymykać a czasami celowo

    > Spróbuj kupić jakąś niezłą książkę o fotografowaniu, może być bardzo stara
    > jak np. fotografia amatorska Pękosławskiego.

    kupiłem ;-D

    > Z tego co obserwuję to od dwóch lat nie
    > zrobiłeś jakiegokolwiek postępu w zdjęciach.

    ała