eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcjaRe: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: ziolek <z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Date: Sun, 22 May 2011 11:39:41 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 22
    Message-ID: <irallh$q73$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <ir7ojf$1kr$1@inews.gazeta.pl> <ir7sqv$hvf$3@opal.futuro.pl>
    <ir7vv4$m2p$1@inews.gazeta.pl> <irajf1$d56$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: h-244-138.elektron.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1306057201 26851 85.255.244.138 (22 May 2011 09:40:01
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 May 2011 09:40:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <irajf1$d56$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110522-0, 2011-05-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95192
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-22 11:00, Tomasz Śląski pisze:
    > W dniu 2011-05-21 11:16, crazy bejbi pisze:
    >
    >> To ma działać tak, żeby konsument MÓGŁ zgłosić reklamację (skutkującą
    >> rozwiązaniem umowy bez kar gdyby była zasadna). Ale żeby też była pewna
    >> "bariera wejścia" dla pieniaczy, którzy mówią, że zawsze im źle działa:
    >> przyjedzie Urząd z ich sprzętem i sprawdzi. I ew. klientowi nałoży
    >> opłatę za sprawdzenie - i nie będzie tłumaczenia "ja się nie znam, ale
    >> źle działa". Ale to będzie weryfikacja niezależnego organu, żeby też
    >> wyeliminować stwierdzenia: "że jak wy przyjeżdżacie to zawsze działa, a
    >> jak tylko wychodzicie, to już działa źle".
    >
    > Przy czym opłata za bezzasadne wezwanie UKE na pomiary powinna być tak
    > wysoka, że jak jeden z drugim pieniacz zapłaci, to rozejdzie się
    > szerokim echem i następni ze dwa razy się namyślą, zanim zaczną zawracać
    > gitarę.
    [..]
    Wyższa opłata np 2-3x od kosztów wizyty jakiegoś informatyka co wystawi
    paragon, a nie sąsiada czy wujka Henia ....

    A jak "informatyk" sie "pomyli" to sie rozejdzie po ludziach i juz
    więcej nie będzie go nikt zapraszał ...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: