eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja › Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
  • Data: 2011-05-22 21:49:35
    Temat: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-05-22 18:57, ziolek pisze:

    > Załóz, że nie ma ŻADNYCH OPŁAT.
    > I co 10 klient zgłasza , że mu źle chodzi net ....
    > i w ciągu 1 dnia wyczerpujesz limit wyjazdów UKE na CAŁY ROK!!!
    >
    > A teraz klient wie, że ZAPŁĄCI TYLKO
    >
    > POWTARZAM T Y L K O
    >
    > ZA N I E U Z A S A D N I O N E PRZYBYCIE!!!.
    >
    >
    > Wszelkie skrajności sa złe. Jak jest bat na ISP to
    > i na nieuczciwego, lub głupiego klienta.

    Powiem tak - pomysł zacny, ale nie przejdzie. Konsument nie może być
    karany za nieuzasadnione złożenie reklamacji, nawet i do pana boga.
    Jeśli by u nas coś takiego przeszło, i tak padnie na poziomie unijnym.

    Zresztą symetria jest niestety zachowana w obie strony, Kiedyś chodził
    mi po głowie pomysł ukarania przedsiębiorcy za niesłuszne wpisanie
    klienta do rejestru dłużników albo za przekazanie nieistniejącej sprawy
    zewnetrznemu windykatorowi. Okazało, że 'se ne da', bo każdy się może
    pomylić, a fakt że niektórzy mylili się w 20-30% przypadków niczego nie
    dowodził.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: