eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja › Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
  • Data: 2011-05-22 14:37:19
    Temat: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > serwisanta). oczywiscie to jest przyklad klienta ktory rozumie bez
    > tlumaczenia ze problem nie lezy po naszej stronie, ale w koncu trafi sie
    > taki ktory tego nie bedzie rozumial i poleci na skarge do uke, ze on nie
    > bedzie placil.
    >
    > prosze wymyslec sposob przetestowania lacza u takiego klienta. dziekuje
    > i pozdrawiam.

    to oczywiste, że podłączasz się kablem do kabla na czas testowania.
    Żadnych routerów, przełączników, bajerów.




    Icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: