eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcjaRe: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: K <b...@s...gov.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Date: Sun, 22 May 2011 11:29:36 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <iral21$87e$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ir7ojf$1kr$1@inews.gazeta.pl> <iraikh$rd$1@inews.gazeta.pl>
    <irakdp$gg9$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: horiz0n.neozdrada.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1306056577 8430 193.106.129.2 (22 May 2011 09:29:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 May 2011 09:29:37 +0000 (UTC)
    X-User: administratorinternetu
    X-Antivirus: avast! (VPS 110521-1, 21-05-2011), Outbound message
    In-Reply-To: <irakdp$gg9$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95191
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 22-05-2011 11:17, Tomasz Śląski pisze:
    > W dniu 2011-05-22 10:48, K pisze:
    >
    >> prosze wymyslec sposob przetestowania lacza u takiego klienta. dziekuje
    >> i pozdrawiam.
    >
    > Tu piszesz o małych przepustowościach, które już sprawiają problemy, w
    > momencie, gdy po drodze u klienta pojawia się radio. A teraz wyobraźmy
    > sobie, że sprzedałeś mu *dobrze działającą* usługę 50/10 Mb/s. Wystarczą
    > ze 2-3 APeki obok i nawet N-ka nie pomoże, za ch...olerę przez radio nie
    > przeciśnie. I co wtedy? Zapis w regulaminie, że przepustowość jest
    > osiągalna wyłącznie w gniazdku operatora zakańczającym łącze? Innego
    > rozwiązania nie widzę.
    >

    ale wez to tlumacz kazdemu klientowi z osobna. dlaczego tak jest,
    przeciez on ma 'rołterze' 300Mbit a tu nie leci nawet 6 "to musi byc cos
    uwas", "nie po to kupowalem taki rołter, zeby teraz z kablem biegac po
    mieszkaniu" chodzi mi o fakt uzerania sie i wycieczek do klientow

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: