  • Data: 2009-05-07 08:33:27
    Temat: Re: jakiego EOS'A warto kupic?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Mai, 10:20, Howk <p...@p...onet.pl> wrote:

    > wysoką jakość to masz w marku. W amatorskich body masz jakość
    > amatorską. Wątpię,

    jesli ktos ma watpliwosci i chcialby je rozwiac to na ogol sprawdza .

    sprawdz sam , wez obydwa do reki , gdyz ich nie miales.
    gdybys mial te aparaty w reku , watpliwosci bys nie mial.

    c40d byl koncypowany jako aparat zawodowy w klasie aps-c . tak , tak -
    zawodowcy tez w swoich celach uzywaja aps -c .
    jeszcze przed paru miesiacami byl nr 1 u canona w klasie aps - c
    dopiero niedawno zastapil go c50d.

    żeby 40d przeżyło dłużej albo dawało lepsze zdjęcia
    > od 1000d. Obecnie tylko FF albo najtańszy apsc żeby nie stracić za
    > dużo za 3 lata jak będziesz wywalał na śmietnik.

    masz prawo do watpliwosci , ale wybacz, watpliwosci , ze sie tak
    wyraze dyletanta nie maja wiekszego znaczenia.

    xxx

    no wlasnie zyskalem kolejnego wroga ,
    ale mam nadzieje ze i przyjaciela w osobie pytajacego. powinno byc
    wiec remisowo. :-))))))