  • Data: 2009-05-07 13:32:06
    Temat: Re: jakiego EOS'A warto kupic?
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > stricte biorac uzywane jest pojecie semiprofesjonalny
    >
    > czyli pol- profesjonlany
    >
    > to "pol" bieze sie z tego ze format aps -.c ma ok polowe wielkosci
    > FF

    LOL ales sobie to wymyslil....
    1d to tez nie w pelni pro aparat bo ma matryce APS-H :)

    XXD to aparaty dla zaawansowanych amatorow...
    ale jesli porownac go z PRO puszka Olka to mozna powiedziec ze tez jest PRO
    :)

    > w przeliczeniu na caly format jest to wiec aparat profesjonalny. - to
    > tak formalnie.

    hehehe

    > w rzeczywistosci ma np trwale ze stopow magnezowych cialo ( tak jak w
    > w 1d ) w przeciwienstwie do pozostalych , a pytajacy chcialby trwalego
    > ciala.

    kurpus chlopie... to jest okreslenie puszki po poslku
    jak slysze cialo od angielskiego body to mnie pikawa boli... zupelnie jak
    slysze tlumaczenia filmow i ich tytulow...

    > dla sformulowanych w pytaniu warunkow a przede wszystkiem optymalnej
    > jakosci do ceny najbardziej w stajni canona podchodzi c 40d.

    tu masz racje to w tej chwili puszka o najlepszym stosunku mozliwosci do
    ceny... przy czym cena jest dosc istotna w tym wszystkim.
    choc 50D takze ma kilka niezaprzeczalnych walorow ktore moga przesadzic o
    zakupie tej puszki...

    > c1d jest lepszy ale i znacznie , znacznie drozszy - ponad 7 razy , a

    5 razy ale taki szczegol

    > jakosc odwzorowania jest nieco tylko lepsza - stosunek jakosci do ceny
    > bedzie dla c1d znacznie gorszy ( mniej optymalny).

    hehe to zalezy... to zupelnie nie do porownania...
    co do optymalnosci to dla niektorych 10 fps moze byc czyms za co dadza sie
    pociac...
    do tego pelne uszczelnienia, zapis na dwoch kartach jednoczesnie, wbudowany
    grip, pancerna konstrukcja, AF z grupowaniem pol...

    > proste jak but i nie ma co wprowadzac pytajacego w blad radami typu "
    > mnie sie wydaje ze ... " przez osoby , ktore tych aparatow w rechach w
    > zyciu nie mialy i do tego nie bardzo wiedza co to jest stosunek.

    No to podobnie jest z twoja ocena na temat 1d :)

    pozdrawiam
    --
    Steel