  • Data: 2009-05-07 13:15:07
    Temat: Re: jakiego EOS'A warto kupic?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Mai, 14:53, "Artur" <a...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik <j...@a...at> napisał w wiadomości
    > <c40d byl koncypowany jako aparat zawodowy w klasie aps-c>
    >
    > 40D nigdy nie był przez canona określany jako body dla zaowodowców.
    > Nawet nowa piątka nie jest dla zawodowców. To ze względu na polskie zarobki
    > serii xxD często używają zawodowcy.
    > Aparat jak to ładnie napisałeś "zawodowy" to 1Ds i 1D.

    stricte biorac uzywane jest pojecie semiprofesjonalny

    czyli pol- profesjonlany

    to "pol" bieze sie z tego ze format aps -.c ma ok polowe wielkosci
    FF

    w przeliczeniu na caly format jest to wiec aparat profesjonalny. - to
    tak formalnie.

    w rzeczywistosci ma np trwale ze stopow magnezowych cialo ( tak jak w
    w 1d ) w przeciwienstwie do pozostalych , a pytajacy chcialby trwalego
    ciala.
    dla sformulowanych w pytaniu warunkow a przede wszystkiem optymalnej
    jakosci do ceny najbardziej w stajni canona podchodzi c 40d.
    c1d jest lepszy ale i znacznie , znacznie drozszy - ponad 7 razy , a
    jakosc odwzorowania jest nieco tylko lepsza - stosunek jakosci do ceny
    bedzie dla c1d znacznie gorszy ( mniej optymalny).

    proste jak but i nie ma co wprowadzac pytajacego w blad radami typu "
    mnie sie wydaje ze ... " przez osoby , ktore tych aparatow w rechach w
    zyciu nie mialy i do tego nie bardzo wiedza co to jest stosunek.