  • Data: 2011-04-12 19:50:42
    Temat: Re: jakie tarcze i klocki?:) to juz bylo?:)
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-12 17:05, Lewis pisze:

    > Wiele dobrego słyszałem o naszych polskich Mikodach od ludzi, którzy
    > zajmują się amatorskimi rajdami KJS. Sam przy najbliższej wymianie takie
    > kupuje. Osobiście używałem Lucas (TRW) całkiem niezłe za tą kasę, ATE
    > power disc nie wiem jak trwałość bo jeździła tylko kilka kkm ale
    > hamowały dobrze i nie krzywiły się po tym jak wjechałem w kałużę, oraz
    > Brembo też całkiem nieźle się spisywały.
    > Co do klocków polecam EBC green stuff albo ferrodo premier, z tańszych
    > TRW. Natomiast zdecydowanie odradzam wszelkie wynalazki od Delphi.
    >
    > Mój następny zestaw to Będzie Mikoda GT i EBC GS.

    Do E34 zalozylem Mikody GT i wydaje sie ze sa OK (zobaczymy jak szybko
    beda sie zuzywac).
    Ale czy to nacinanie i nawiercanie cos zmienilo... hmm ciezko wyczuc,
    ale E34 normalnie ma bardzo dobre hamulce ;>
    IMHO chyba nie warto inwestowac w nacinanie i nawiercanie, przynajmniej
    w codziennym normalnym uzytkowaniu.

    --
    Karolek