  • 41. Data: 2010-07-01 00:01:23
    Temat: Re: jakie obowiązki powinien spełniać rowerzysta ?
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 30 cze 2010 o 23:56 GMT, Cavallino napisał(a):

    > Gdzie sobie chce, byle na jezdni nie przeszkadzał.

    ale kto mowi o przeszkadzaniu? normalna jazda nie stwarza problemu

    > Warunkowo.
    > Jednym z warunków jest właśnie ten zacytowany przez Romana.

    > Oczywiście.
    > Powinien to zrobić wcześniej.
    > Klakson ma tylko mu pamięć odświeżyć.

    Ale takie klaksonowanie jest sprzeczne z pordem, tego juz nie pamietasz?

    > I dodatkowoobowiązkowym również.
    > Tego już nie chcesz pamiętać?

    ale w czym problem?

    > Oznacza, jeśli nie ma innego sposobu na wyprzedzenie.

    ale nie czytasz chyba co pisze, bo opisalem kilka przypadkow, i podalem
    moje uzasadnienie, jezeli rower blokowalby ruch, ok, wtedy powinien
    zjechac, ale trudno nazwac blokowaniem przetrzymanie samochodu 15sek az
    znajdzie sie wolna luka z przeciwka... i zupelnie to nie uprawnie do
    wyprzedzania na 3go... wiecej niebezpieczenstwa stwarzaja tacy wariaci na
    3go, niz rowrzesci...

    > Jak jest pobocze, to w ogóle NIE WOLNO mu wjechać na jezdnię.

    Ty chyba nigdy nie jezdziles rowerem, zgadlem?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 42. Data: 2010-07-01 00:02:37
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > Ale rowerzysta ma obowiązek, nakładany przez PoRD (art. 24, pkt
    > 6), ułatwić wyprzedzenie go przez zjazd ,,jak najbardziej w
    > prawo'', nawet jeśli musiałby się zatrzymać.

    To teraz napisz w jaki sposób może ułatwić _wyprzedzanie_ zatrzymując
    się. IMHO w ten sposób może tylko uniemożliwić.

    Shrek.

  • 43. Data: 2010-07-01 00:03:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jun 2010 23:53:51 +0200, osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz wystukał:

    > Już padł w tym wątku - pedalarska ślepota selektywna?

    to podaj przepis, który pozwala trąbić i zmusza rowerzystę do zjechania.
    czekam :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2010-07-01 00:04:02
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 30 cze 2010 o 23:57 GMT, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ot i mamy pedalarską argumentację w odniesieniu do banalnego zapisu
    > PoRD.

    Ale ja nie widze problemu, nie uzewnetrzniam sie na drodze, nie przejawiam
    agresji, dla mnie kazda sytuacje mozna rozwiazac na spokojnie, niestety
    inni wola uzywac argumentow typu "G....o masz się do zgadzania", "Masz się
    zabierać z rowerem z drogi", zabraklo jeszcze stwierdzenia "spierdalac z
    drogi bo pan jedzie"

    Nie sprowadzajcie sytuacji do absurdu, droga jest za rowno dla samochodow
    jak i dla rowerow i innych uczestnikow ruchu...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 45. Data: 2010-07-01 00:05:11
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 30 cze 2010 o 23:57 GMT, Cavallino napisał(a):

    > Na przyjemność trzeba sobie zasłużyć.

    Nie pochelbiaj sobie...

    > Ty ze swoim pedalarskim uporem co najwyżej na plonka pracujesz.

    Wystarczylo czytac moje posty bez nadmiernych emoci i nie mial bys powodow
    do unoszenia sie, na codzien na drodze tez przejawiasz tyle agresji?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 46. Data: 2010-07-01 00:06:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > ale kto mowi o przeszkadzaniu?

    PORD.

    > Ale takie klaksonowanie jest sprzeczne z pordem, tego juz nie pamietasz?

    A blokowanie ruchu przez pedalarza nie?

    > ale w czym problem?

    W Twoim zaślepieniu.
    Rowerki sobie idź promować na właściwą grupę.
    PLONK WARNING, gdybyś jednak prośby nie posłuchał.

    Nie Ty decydujesz.

  • 47. Data: 2010-07-01 00:09:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > Ale ja nie widze problemu, nie uzewnetrzniam sie na drodze, nie przejawiam
    > agresji,

    Na drodze to nie wiem, ale pisanie na grupie "nie zgadzam się" na
    wykonywanie swoich obowiązków to zdecydowanie agresja.

    dla mnie kazda sytuacje mozna rozwiazac na spokojnie, niestety
    > inni wola uzywac argumentow typu "G....o masz się do zgadzania", "Masz się
    > zabierać z rowerem z drogi"

    Prawda boli?
    No to z reklamacjami do ustawodawcy.

    > Nie sprowadzajcie sytuacji do absurdu, droga jest za rowno dla samochodow
    > jak i dla rowerow i innych uczestnikow ruchu...

    Kłamstwo.
    Dla rowerów są drogi rowerowe i pobocza.
    W wyjątkowych przypadkach, warunkowo, mogą korzystać też z jezdni.
    Ale muszą się z niej zabierać, jeśli uniemożliwiają swoją obecnością
    wyprzedzanie.

    Skończ więc z tą demagogią pedalarską, bo po prostu nie masz racji.

  • 48. Data: 2010-07-01 00:10:21
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 01 lip 2010 o 00:06 GMT, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > PORD.

    Ale ja mowie o konkretach, gdzie czlowiek jadac na drodze przeszkadza?
    mowie o normalnych warunkach, nie o wyjatkowych sytuacjach ktorymi sie tak
    podniecasz

    > A blokowanie ruchu przez pedalarza nie?

    Ale jeszcze raz powtorze, nikt niczego nie blokuje, patrz wyzej...

    > W Twoim zaślepieniu.

    Ja jezdze na codzien samochodem, i rowerem tez dosyc czesto, i kto tu jest
    zaslepiony?

    > Rowerki sobie idź promować na właściwą grupę.

    chyba sobie cos uroiles...

    > PLONK WARNING, gdybyś jednak prośby nie posłuchał.

    przepychanka godna piaskownicy...

    > Nie Ty decydujesz.

    A Ty?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 49. Data: 2010-07-01 00:10:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cavallino,

    > Oczywiście niekoniecznie.
    > Chyba że inaczej się nie da.

    A czy Ty wiesz, że ja tylko raz w życiu spotkałem rowerzystę, który
    zachował się idealnie w zgodzie z tym przepisem? Na wąskiej, krętej
    drodze, na którą przeniósł się ruch z zakorkowanej A4, rowerzysta
    widząc, że samochody za nim nie mogą go wyprzedzić, zjechał na trawę,
    zsiadł i spokojnie poczekał. Ale to był rowerzysta a nie pedalarz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 50. Data: 2010-07-01 00:10:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wystarczylo czytac moje posty bez nadmiernych emoci

    Wystarczyło je pisać na właściwej grupie.

    >i nie mial bys powodow
    > do unoszenia sie, na codzien na drodze tez przejawiasz tyle agresji?

    Jakbym na drodze spotkał walczącego pedalarza, to mu się kłaniał nie będę,
    możesz być pewny.