  • 211. Data: 2010-07-03 20:58:19
    Temat: Re: jakie ?a ?
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Bydlę pisze:

    > Żeby to zrozumiał motocyklista wczoraj na gierkówce przed Będzinem.
    > Jechał sobie środkiem lewego pasa ignorując auta za nim. Nie robiły na
    > nim wrażenia migające światła, klaksony, kierunkowskazy. I tak przez
    > parę kilometrów...

    Jakiś dziwak - zwykle wiele złego można o motocyklistach powiedzieć, ale
    nie to, że tamują ruch;)

    > Mi to tito. Mam w historii swego przemieszczania się nogi, narty, rower,
    > wrotki, łyżwy, pociąg, szybowiec, samolot, auto, KM. Nieważne czym,
    > ważne, by z głową! :-)

    O to, to. I jak już wielokrotnie pisałem wojna dwupedałów i puszkarzy
    odbywa się z niewielkimi wyjątkami na forach onetu i usenecie. W realu
    jest całkiem ok. Jak ktoś rozsądnie podchodzi, to i na rowerze i autem
    większych problemów nie ma.

    > Nie lubię tylko tych, którzy raz w miesiącu zbierają się by wkurwiać
    > pasażerów komunikacji miejskiej.

    Ja też nie przepadam. Również jako rowerzysta - w sobotę w południe - to
    byłoby co innego - fajna impreza, choć i tak część pewnie by z zasady
    wkurwiała;)

    Shrek.

  • 212. Data: 2010-07-03 20:59:50
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Cavallino pisze:

    > Np. nie ma potrzeby zachowania 1 metra odstępu, więc nawet jeśli
    > zostanie na jezdni, a nie poza nią, to szanse na to że się zmieszczą z
    > osobówką na jednym pasie konkretnie wzrastają.

    I tak będzie ciężko, no i jaki jest sens, żeby parkować rowerem na
    jezdni do końca szczytu? Do zakazu jazdy rowerem po ulicy jest konkretny
    znak.

    Shrek.

  • 213. Data: 2010-07-03 21:20:19
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-03 20:58:19 +0200, Shrek <l...@p...pl> said:

    > Jakiś dziwak - zwykle wiele złego można o motocyklistach powiedzieć,
    > ale nie to, że tamują ruch;)

    Więc on był dziwny, bo to nawet nie był ścigacz (wtedy zachowanie
    zrozumiałbym, bo napotykani przeze mnie kierowcy ścigaczy utrwalili w
    mej głowie obraz buca na takim pojeździe (obraz z gierkówki i DC)!
    Jechał... jakby był ślepy i głuchy. Gdyby ktoś go zepchnął do rowu, to
    miałbym spore problemy z przekonaniem siebie do zeznawania przeciw
    spychaczowi.
    Serio.

    > Ja też nie przepadam. Również jako rowerzysta - w sobotę w południe -
    > to byłoby co innego - fajna impreza, choć i tak część pewnie by z
    > zasady wkurwiała;)

    No właśnie ta sobota! - gdy pierwszy raz przeczytałem o tym czymś, to
    byłem wręcz pewien, że dziennikarz pipa i dni pomylił. W sobotę...

    ...pewnie i ja przyłączyłbym się.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 214. Data: 2010-07-04 10:03:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > I tak będzie ciężko, no i jaki jest sens, żeby parkować rowerem na jezdni
    > do końca szczytu?

    Wybór rowerzysty.
    Po cholerę wybierać najbardziej zakorkowane drogi?
    Nie lepiej pojechać takimi, gdzie ruch mniejszy?

  • 215. Data: 2010-07-04 10:24:45
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 4 Jul 2010 10:03:35 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Wybór rowerzysty.
    > Po cholerę wybierać najbardziej zakorkowane drogi?

    Na zakorkowanych nie ma problemu, samochody nie są w stanie wyprzedzić
    rowerzysty bo nie ma gdzie zakończyć manewru, a jeśli wyprzedzą - za
    jakiś czas się zatrzymają, więc będzie można je spokojnie ominąć.

    > Nie lepiej pojechać takimi, gdzie ruch mniejszy?

    Pytanie czemu kierowcy takich nie wybierają.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 216. Data: 2010-07-04 10:33:14
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Cavallino pisze:

    > Wybór rowerzysty.
    > Po cholerę wybierać najbardziej zakorkowane drogi?
    > Nie lepiej pojechać takimi, gdzie ruch mniejszy?

    Od zakazu ruchu rowerem jest konkretny znak. I nie wydaje mi się, żaby
    się ludzie na zapchane jednopasmówki pchali bez powodu.

    Shrek.

  • 217. Data: 2010-07-04 11:28:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Shrek,

    Sunday, July 4, 2010, 10:33:14 AM, you wrote:

    > Od zakazu ruchu rowerem jest konkretny znak.

    Rowerzystów na A4 spotykałem nie raz. Od wieśniaków "skracających"
    sobie drogę po typowego pedalarza w obcisłym stroju organizacyjnym.
    Zawsze zdziwieni, że się nich trabi. Czy ich wzruszył zakaz wjazdu na
    wjeździe?

    > I nie wydaje mi się, żaby się ludzie na zapchane jednopasmówki
    > pchali bez powodu.

    Powód się zawsze znajdzie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 218. Data: 2010-07-04 16:24:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Od zakazu ruchu rowerem

    Zakazu nie ma.
    Jest nakaz - zjeżdżania z jezdni jeśli blokujesz ruch.
    I w d... mam czy Ci się to podoba czy nie.
    Racz wreszcie wbić to sobie do łba.
    EOD

  • 219. Data: 2010-07-04 16:31:17
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Rowerzystów na A4 spotykałem nie raz. Od wieśniaków "skracających"
    > sobie drogę po typowego pedalarza w obcisłym stroju organizacyjnym.

    No i? Debile zdarzają się wśród pedalarzy, puszkarzy, pieszych a nawet
    pilotów. Co z tego?

    > Powód się zawsze znajdzie.

    No niby tak, ale ja np jeden wiadukt omijam, choć byłoby krócej.

    Shrek.

  • 220. Data: 2010-07-04 16:32:05
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Cavallino pisze:

    > Zakazu nie ma.
    > Jest nakaz - zjeżdżania z jezdni jeśli blokujesz ruch.

    To przeczytaj jeszcze raz ten przepis. Nie ma nic o zjeżdzaniu z jezdni.

    Shrek.