  • 31. Data: 2010-06-30 23:51:47
    Temat: Re: jakie obowiązki powinien spełniać rowerzysta ?
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 30 cze 2010 o 23:42 GMT, Robert Rędziak napisał(a):

    > Ale rowerzysta ma obowiązek, nakładany przez PoRD (art. 24, pkt
    > 6), ułatwić wyprzedzenie go przez zjazd ,,jak najbardziej w
    > prawo'', nawet jeśli musiałby się zatrzymać.

    Jezeli ma zatrzymywac sie tylko dlatego, ze jasnie pan nie bedzie czekal
    15sek na to az z naprzeciwka zrobi sie pusto, to nie zgadzam sie, zupelnie
    inny przypadek, jezeli blokuje droge, bo przez najblizsze kilka minut, czy
    km nie da sie wyprzedzic przeze mnie, ale takie sytuacje to sa wyjatkowe
    sytuacje, ale z tego co rozumiem, rozmawiamy o normalnych standardowych
    sytuacjach, gdzie 15sek czy niech bedzie nawet 30sek nie zbawi Cie...
    Niestety wikszosc kierowcow zachowuje sie tak jakby cos ich gryzlo w dupe i
    wyprzedzaja bez wyobrazni na 3...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 32. Data: 2010-06-30 23:53:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > Jezeli ma zatrzymywac sie tylko dlatego, ze jasnie pan nie bedzie czekal
    > 15sek na to az z naprzeciwka zrobi sie pusto, to nie zgadzam sie

    G....o masz się do zgadzania.
    Masz się zabierać z rowerem z drogi, jeśli inaczej nie idzie Cię
    wyprzedzić - to wszystko co masz zrobić.

  • 33. Data: 2010-06-30 23:53:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    > przepis podasz oczywiście? :)

    Już padł w tym wątku - pedalarska ślepota selektywna?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 34. Data: 2010-06-30 23:54:49
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 30 cze 2010 o 23:53 GMT, Cavallino napisał(a):

    > G....o masz się do zgadzania.
    > Masz się zabierać z rowerem z drogi, jeśli inaczej nie idzie Cię
    > wyprzedzić - to wszystko co masz zrobić.

    Tak tak, jeszcze w miedzy czasie pocaluje Cie w dupe...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 35. Data: 2010-06-30 23:56:21
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 30 cze 2010 o 23:53 GMT, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Już padł w tym wątku - pedalarska ślepota selektywna?

    Tutaj raczej chodzilo pewnie o przepis na klakson, niestety tutaj PoRD jest
    przeciwko teorii klaksonowania gdzie popadnie...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 36. Data: 2010-06-30 23:56:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cavallino,

    > G....o masz się do zgadzania.
    > Masz się zabierać z rowerem z drogi, jeśli inaczej nie idzie Cię
    > wyprzedzić - to wszystko co masz zrobić.

    Bez przesady - z jezdni, niekoniecznie z drogi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 37. Data: 2010-06-30 23:56:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Gdzie ma zjechac?

    Gdzie sobie chce, byle na jezdni nie przeszkadzał.

    > Rowerzysta ma prawko korzystac z drogi

    Warunkowo.
    Jednym z warunków jest właśnie ten zacytowany przez Romana.

    >, to ze zatrabisz, nie oznacza ze ma

    Oczywiście.
    Powinien to zrobić wcześniej.
    Klakson ma tylko mu pamięć odświeżyć.

    >, jest pelnoprawnym uczestnikiem ruchu

    I dodatkowoobowiązkowym również.
    Tego już nie chcesz pamiętać?

    >, to ze
    > zachcesz sobie go wyprzedzic, nie oznacza
    >ze rowerzysta ma zjezdzac

    Oznacza, jeśli nie ma innego sposobu na wyprzedzenie.

    > na
    > pobocze

    Jak jest pobocze, to w ogóle NIE WOLNO mu wjechać na jezdnię.

  • 38. Data: 2010-06-30 23:57:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Brzezi,

    > Tak tak, jeszcze w miedzy czasie pocaluje Cie w dupe...

    Ot i mamy pedalarską argumentację w odniesieniu do banalnego zapisu
    PoRD.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 39. Data: 2010-06-30 23:57:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tak tak, jeszcze w miedzy czasie pocaluje Cie w dupe...

    Na przyjemność trzeba sobie zasłużyć.
    Ty ze swoim pedalarskim uporem co najwyżej na plonka pracujesz.

  • 40. Data: 2010-06-30 23:58:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Bez przesady - z jezdni, niekoniecznie z drogi.

    Oczywiście niekoniecznie.
    Chyba że inaczej się nie da.