  • 21. Data: 2009-08-20 09:11:57
    Temat: Re: [jakie moto] SV650S vs FZ6
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > ***"Mia"
    > Akurat silnik to nie jest główne zmartwienie.
    >
    > Tak??? Pogoogluj troszke na temat "legendarnej" trwalosci silnika SV650.
    > Sporo info byla na temat ich konca w granicach 55-60 kkm.

    Podasz kilka szczegółów? SV u mnie kandyduje jako 'drugi' więc
    nasłuchuję mądrzejszych.

    Nawiasem mówiąc większość recenzji (czy testów) na portalach moto unika
    radykalnego doj....nia motocyklowi (chyba że niszowy który nigdy de
    facto nie zaistniał na rynku). Jakies wady się wymienia żeby być
    "bezstronnym" ....

    Rzeczoną zabawkę portale kwitują zresztą kradnąc sobie nawzajem te same
    słowa "SV650 okazał się być motocyklem niezawodnym i trwałym"

    Boja się odcięcia reklam? Czy dostania po ryju od właścicieli którym
    wartość giełdowa motocykla nagle spadnie? Koledzy się obrażą? To by
    wyjaśniało dlaczego niszowe jednak można zje...ać

  • 22. Data: 2009-08-20 09:36:27
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Jacek Czerwinski"
    Podasz kilka szczegółów? SV u mnie kandyduje jako 'drugi' więc nasłuchuję
    mądrzejszych.

    Googlowanie to forma uzyskiwania wiedzy za pomoca popularnej wyszukiwarki
    internetowej.

    *** większość recenzji (czy testów) na portalach moto unika radykalnego
    doj....nia motocyklowi (chyba że niszowy który nigdy de facto nie zaistniał
    na rynku). Jakies wady się wymienia żeby być "bezstronnym" ....

    W odpowiedzi na zarzuty pisania pod dyktando zlecajacego uslyszalem od
    jednego z testerow ze to nie prawda. Na pytanie czy napisal kiedys krytyczna
    opinie odparl ze nie. Szczesliwiec, zawsze testowal doskonale motocykle...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

    P.S. Z grzecznosci nie pytalem kto finansuje te testy.

  • 23. Data: 2009-08-20 12:31:14
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Jacek Czerwinski wrote:

    > Podasz kilka szczegółów? SV u mnie kandyduje jako 'drugi' więc
    > nasłuchuję mądrzejszych.

    Panweki sie zacieraja, niektorym. Istnieje teoria, ze od gumowania. Tzn
    od gumowania na pewno, a w tych kupowanych jako uzywane roznie, zapewne
    jak byly wczesniej gumowane to tak, a jak nie, to nie. Kup wtryskowy i
    po problemie, tam zmienili smarowanie. Chociaz czytalem tez gdzies, ze w
    2001 zmienili. Kto to wie.
    K.14.

  • 24. Data: 2009-08-20 14:13:48
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 20 Aug 2009 14:31:14 +0200) ktos podajacy sie za kocyk
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > jak byly wczesniej gumowane to tak, a jak nie, to nie. Kup wtryskowy i
    > po problemie, tam zmienili smarowanie. Chociaz czytalem tez gdzies, ze w

    Probowalem znalezc informacje o tym czy SV1000 i SV650 na wtrysku maja
    silniki odporne na gumowanie i nie znalazlem. Modele gaznikowe na pewno
    nie lubia jazdy na jednym kole. Jak by ktos gdzies sie doszukal
    sprawdzonej informacji, ze na wtryskowych mozna gumowac to bylbym
    wdzieczny.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 25. Data: 2009-08-20 20:29:40
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Mia napisał(a):
    [...]
    > Powiedz coś więcej pls. W czasie krótkich przejażdżek najbardziej
    > podchodził mi FZ6 właśnie, tzn wiadomo że silnik fałka wygodniejsza i
    > bardziej user friendly, ale to jedyny minus.

    O. A to ciekawostka... Od kiedy silnik z mniejsza iloscia cylindrow
    bedzie bardziej wygodniejszy i przyjacielski od silnika o zblizonej
    pojemnosci za to dwa razy wiekszej ilosci cylindrow?
    Mozesz rozwinac wypowiedz? :)

  • 26. Data: 2009-08-20 21:07:03
    Od: Arni <a...@N...spam>

    zbigi pisze:
    > O. A to ciekawostka... Od kiedy silnik z mniejsza iloscia cylindrow
    > bedzie bardziej wygodniejszy i przyjacielski od silnika o zblizonej
    > pojemnosci za to dwa razy wiekszej ilosci cylindrow?

    mniej swiec do zalania, mniej gazników do zabrudzenia, mniej zaworów do
    wypalenia :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 27. Data: 2009-08-21 06:42:27
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***zbigi pisze:
    O. A to ciekawostka... Od kiedy silnik z mniejsza iloscia cylindrow bedzie
    bardziej wygodniejszy i przyjacielski od silnika o zblizonej pojemnosci za
    to dwa razy wiekszej ilosci cylindrow?

    A to czemu kulega se zakupil do latania w okolycy siengielka???? :):):) a
    nie jakas rzedowa hi-tech czfureczke o tejze samej pojemnosci???

    ***Użytkownik "Arni"
    mniej swiec do zalania,

    Ale jakie kurna drogie som...

    ***mniej gazników do zabrudzenia,

    ale jakie duze maja mebrany no i zawsze mozna pomieszac dysze bo kazdy
    gaznik ma inne...

    ***mniej zaworów do wypalenia :

    i zawsze gorszy dostep do ich regulacji :)

    ale i tak V-ka rulezzz
    jak ja kurwa lubie to chrobotanie, gulgotanie i stukanie :)
    i to elektryczno-kopniakowe przyspieszenie

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 28. Data: 2009-08-27 09:39:42
    Od: Mia <m...@o...pl>

    zbigi pisze:
> [...]
    > bedzie bardziej wygodniejszy i przyjacielski od silnika o zblizonej
    > pojemnosci za to dwa razy wiekszej ilosci cylindrow?

    Na myśli, że V ciągnie od niskich obrotów, bardziej liniowo oddaje moc i
    nie zrywa się ni stąd ni zowąd.

    Zresztą nawet w tym wątku przeważają posty pozytywne na korzyść silnika SV:

    SV zbiera sie bardzo dobrze od niskich obrotow i jedzie az milo.
    W porownaniu z Fazerem SV-ka to zapierdalacz.

    FZ-6 jest mocniejsze ale przy mniejszych silnikach liczy sie kultura
    pracy motoru (chyba) w czym SV-650 jest bardzo dobry a FZ-6 powiem tak -
    moj kolega narzeka.

    FZ: Do 6 tyś obr/min spokojny jak baranek, ale w miarę żwawy. Potem
    trzeba się przebić przez dziurę 6-7,5 tyś. obr/min. Od tych obrotów
    zaczyna porządnie ciągnąć.

  • 29. Data: 2009-09-01 13:09:52
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Tytus z Fabryki napisał(a):

    > A to czemu kulega se zakupil do latania w okolycy siengielka???? :):):) a
    > nie jakas rzedowa hi-tech czfureczke o tejze samej pojemnosci???

    Po pierwsze primo: nie do latania po okolicy, a do wyjazdu na koniec
    swiata i jeszcze dalej. :P A, ze do wyjazdu nie dojszlo, to i terefere
    sluzy do objezdzania posiadlosci wierzchem :P
    Po drugie primo: zadnej hitech czfureczki se nie kupie, bo mnie nie stac
    i bo sa za przekombinowane. Predzej jakas klasyczna czworeczke z
    zeszlego wieku - jako nastepce obecnej klasycznej juz rzedowej
    czworeczki o cudownej charakterystyce silnika i paskudnym podwoziu :P

  • 30. Data: 2009-09-01 13:14:48
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Mia napisał(a):

    > Na myśli, że V ciągnie od niskich obrotów, bardziej liniowo oddaje moc i
    > nie zrywa się ni stąd ni zowąd.

    To ciekawostka :) Porownaj obroty, od jakich startujesz (ruszasz) w SV i
    FZ-6. Domniemywam, ze jednak w SV beda to wieksze obroty :)

    > Zresztą nawet w tym wątku przeważają posty pozytywne na korzyść silnika SV:
    > SV zbiera sie bardzo dobrze od niskich obrotow i jedzie az milo.

    Alez ja nie neguje pozytywnych opinii na temat SV :) Jestem tylko mocno
    sceptyczny co do okreslania jej silnika jako bardziej przyjaznego
    uzytkownikowi.

    > W porownaniu z Fazerem SV-ka to zapierdalacz.

    No. A jak cos jest (w porownaniu) zapierdalaczem, to nie moze miec
    przyjemniejszego silnika :)

    > FZ-6 jest mocniejsze ale przy mniejszych silnikach liczy sie kultura
    > pracy motoru (chyba) w czym SV-650 jest bardzo dobry a FZ-6 powiem tak -
    > moj kolega narzeka.

    To niech sie kolega przesiadzie na SV i dopiero wtedy ponarzeka. A na
    swoja R4 wroci z ulga. :) No, chyba ze wlasnie szuka charakterystyki
    silnika V, to wtedy moze juz nie chciec zsiadac z SV ;)