  • 1. Data: 2009-08-14 20:02:57
    Temat: serwisowki od VTR1000 poszukuje
    Od: "ARO" <n...@m...harvesterom.pl>

    Hello.

    Poszukuje service manuala do VTR 1000 Firestorm z 2002 roku. Moze ktos z Was
    dac jakis namiar na jakiegos Clymera lub Haynes'a w PDF?

    Nie to zebym sie na wstepie tlumaczyl przed wszelkimi przypierdalaczami, ale
    szukalem w archiwum grupy. Jednak rozne tinyurle, z ktorych kozystacie,
    skutecznie uniemozliwily znalezienie czegokolwiek.

    pzdr
    --
    ARO
    czy na prawde nie ma motocykli lepszych od FJ1200 ?

  • 2. Data: 2009-08-14 20:19:49
    Temat: Re: serwisowki od VTR1000 poszukuje
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "ARO" <n...@m...harvesterom.pl> wrote in message
    > Poszukuje service manuala do VTR 1000 Firestorm z 2002 roku. Moze ktos z
    > Was dac jakis namiar na jakiegos Clymera lub Haynes'a w PDF?

    Sprawdz ta strone... jest cos, ale nie chce mi sie sciagac, zeby sprawdzic
    co to jest;)
    http://www.fuy.com.pl/printview.php?t=236&start=0&si
    d=c00aa8c07384d2f1038052994e949105

    > Nie to zebym sie na wstepie tlumaczyl przed wszelkimi przypierdalaczami,
    > ale szukalem w archiwum grupy. Jednak rozne tinyurle, z ktorych
    > kozystacie, skutecznie uniemozliwily znalezienie czegokolwiek.

    Gugiel Twoim przyjacielem, wiec szukaj - najlepiej dodaj slowo "torrent"
    albo "rapidshare" (albo inny serwis typu "share").

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2009-08-17 05:29:31
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "ARO"
    Poszukuje service manuala do VTR 1000 Firestorm z 2002 roku.

    Mam ale w domq - cyknuj na priv to Ci wysle wieczorkiem

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)