  • 11. Data: 2009-08-17 14:23:14
    Temat: Re: [jakie moto] SV650S vs FZ6
    Od: Mia <m...@o...pl>

    > Masz racje. WYDAJE SIE. SV jest zwinne, bardzo lekkie, na miescie
    > radzi sobie wysmienicie.
    > W porownaniu z Fazerem SV-ka to zapierdalacz. Kolega jezdzi tym i tym
    > i mowi to samo.

    Stawia to moje założenia na głowie. FZ6 wydawało mi się krótsze, szeroka
    kierownica, lepsze wyważenie... Ale brzmisz przekonywająco. :-)

    Najbardziej zastanawia mnie jednak... gdzie się podziali wszyscy
    wyznawcy rodziny Fazerów?! :-O (tylko nie mówcie, że w warsztatach ;-P )

    pozdrówka
    M.

    PS Trochę kilometrów będzie w dwie osoby.

  • 12. Data: 2009-08-17 14:34:23
    Od: fv <f...@c...com>

    Mia wrote:
    > Najbardziej zastanawia mnie jednak... gdzie się podziali wszyscy
    > wyznawcy rodziny Fazerów?! :-O (tylko nie mówcie, że w warsztatach ;-P )

    Oni uważają, że to tak zarąbisty motocykl, że nie trzeba go reklamować.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 13. Data: 2009-08-17 15:58:51
    Temat: Re: SV650S vs FZ6
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Marcin N pisze:

    > Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

    > ER6 ma poważną wadę: wygląda jak UFO. Nie wiem, co to za moda na
    > "odlotowe" przednie lampy, ale kilka nowych motocykli przez to od razu
    > jest u mnie zdyskwalifikowanych.
    >
    > MN
    Eh, poczekaj az nowa beemka (S 1000 RR) zacznie sie pojawiac na ulicach.
    Albo bedziesz mial powazne problemy zoladkowe albo sie przyzwyczaisz:)
    Nie dosc ze lampa przednia jest ni w piec ni w oko (kazda inna) to
    motozykl z prawej i lewej strony ma inne owiewki. Wiem, ze nie pierwszy
    i pewnie nie ostatni ale ten cos jakis za bardzo asymetryczny mi sie
    widzi...

    --
    Qlfon, Kraków

  • 14. Data: 2009-08-19 04:53:30
    Od: AlF <s...@g...com>

    Mia wrote:

> [...]
    >
    > Najbardziej zastanawia mnie jednak... gdzie się podziali wszyscy
    > wyznawcy rodziny Fazerów?! :-O (tylko nie mówcie, że w warsztatach ;-P )

    ja mam i jestem fanem FZ-1 i uwazam ze SV-650 > FZ-6. jezdzilem
    wszystkimi 3ma.

  • 15. Data: 2009-08-19 16:00:56
    Od: Mia <m...@o...pl>

    AlF pisze:

    > ja mam i jestem fanem FZ-1 i uwazam ze SV-650 > FZ-6. jezdzilem
    > wszystkimi 3ma.

    Powiedz coś więcej pls. W czasie krótkich przejażdżek najbardziej
    podchodził mi FZ6 właśnie, tzn wiadomo że silnik fałka wygodniejsza i
    bardziej user friendly, ale to jedyny minus. Może jeszcze że w SV
    wygodniej na baku można się położyć.

  • 16. Data: 2009-08-19 19:03:59
    Od: "Mario123" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Mia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podchodził mi FZ6 właśnie, tzn wiadomo że silnik fałka wygodniejsza i
    > bardziej user friendly, ale to jedyny minus. Może jeszcze że w SV
    ***
    Witam
    A po kiego grzyba ty chcesz na tym baku leżeć? :)
    W mieście będziesz tak jeździł? W fz6 sobie siedzisz jak na krześle
    przed kompem. Siedzenie tylko mogło by być bardziej miękkie, ja daje radę
    wytrzymać z 200-250 km, przerwa 10-15 minut i dopiero jadę dalej. :)
    Z silnikiem nie ma tragedii. Do 6 tyś obr/min spokojny
    jak baranek, ale w miarę żwawy. Potem trzeba się przebić przez dziurę
    6-7,5 tyś. obr/min. Od tych obrotów zaczyna porządnie ciągnąć.
    Spalanie: 4,4 l/100 km spokojna jazda w deszczu
    5,5 l/100 km dynamiczna jazda na trasie (hamowanie-wyprzedzanie)
    Dla ścisłości, to ja mam wersję z owiewką. Moim zdaniem ładniejsza
    od N'ki ;-)

    Mariusz (Mario123)
    FZ6 S2 Fazer '07

  • 17. Data: 2009-08-19 21:53:32
    Od: Mia <m...@o...pl>

    Mario123 pisze:
> [...]
    > 5,5 l/100 km dynamiczna jazda na trasie (hamowanie-wyprzedzanie)
    > Dla ścisłości, to ja mam wersję z owiewką. Moim zdaniem ładniejsza

    Akurat silnik to nie jest główne zmartwienie. Zdziwiła mnie zdecydowana
    liczebna przewaga pochwał dla SVłek. Dlatego też dobrze byłoby AlFa za
    język pociągnąć, bo, jak pisze, ma porównanie.

    pozdrawiam
    M.

  • 18. Data: 2009-08-20 02:05:28
    Od: AlF <s...@g...com>

    Mia wrote:
    > Powiedz coś więcej pls.

    sprostowanie - jezdzilem FZ-6 i SV-650 a nie SV-650S.

    moj argument to ze kupno sporta jesli sie nie jezdzi czysto sportowo
    raczej nie ma sensu. tym bardziej ze na nakedzie (FZ-1) mozna naprawde
    dac duzo czadu, zamykac przednie opony, przycierac komin i buty, byc
    tylko kilka sekund do tylu na okrezeniu na torze za specjalizowanymi
    maszynami. Kontemplowalem kupno sporta przez ponad rok i w koncu nie
    kupilem - bo .... nie jest mi potrzebny.

    FZ-6 jest mocniejsze ale przy mniejszych silnikach liczy sie kultura
    pracy motoru (chyba) w czym SV-650 jest bardzo dobry a FZ-6 powiem tak -
    moj kolega narzeka.

    Do SV-650 jest (w USA) od groma akcesoriow kiedy FZ-6 nie jest juz tak
    popularny. W Suzuki silnik jest tez dosc waski co ma niewatpliwa zalete.

    tyle bym powiedzial ...

    aha jedyna wada SV-650 to jest to ze nie jest to Yamaha.

  • 19. Data: 2009-08-20 05:22:16
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Mia"
    Akurat silnik to nie jest główne zmartwienie.

    Tak??? Pogoogluj troszke na temat "legendarnej" trwalosci silnika SV650.
    Sporo info byla na temat ich konca w granicach 55-60 kkm.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 20. Data: 2009-08-20 08:37:41
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    AlF pisze:
    > tyle bym powiedzial ...
    >
    > aha jedyna wada SV-650 to jest to ze nie jest to Yamaha.

    I to jest swietne podsumowanie :D

    Pzdr
    --
    marider