  • 1. Data: 2009-08-15 16:35:22
    Temat: kody bledow do YAMHA FZER II
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    witam. nie wiem czemu, ale od jakiegos czasu nie dziala mi archiwum
    wiec musze zadac to pytanie. gdzie znajde kody bledow do mojego
    fazerka. a moze wiecie co sie dzieje jesli obrotomierz skacze na 4,
    5-6 i na zero. i tak w kolko. dzieki za odpowiedz

    pzdr
    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 2. Data: 2009-08-15 17:36:17
    Temat: Re: kody bledow do YAMHA FZER II
    Od: "Mario123" <b...@o...pl>

    Uzytkownik "Atlobek" <a...@d...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > fazerka. a moze wiecie co sie dzieje jesli obrotomierz skacze na 4,
    > 5-6 i na zero. i tak w kolko. dzieki za odpowiedz
    ***
    Witam
    Bledy powinny sie wyswietlac w nastepujacy sposób:
    I. 3 sek. obrotomierz stoi na 0 obr/min
    II. 2,5 sek pokazuje kod bledu:
    - 3000 obr/min to TPS (potencjometr na przepustnicy)
    - 4000 obr/min to czujniczek od predkosci.
    III. 3 sek pokazuje aktualne obroty silnika. I tak w kólko.

    Tu masz manuale:
    http://www.fazerclub.ru/tech/manual.html
    --
    pozdrawiam
    Mario123

  • 3. Data: 2009-08-16 05:51:38
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Sat, 15 Aug 2009 09:35:22 -0700 (PDT), *Atlobek* napisał(a):

    > gdzie znajde kody bledow do mojego
    > fazerka. a moze wiecie co sie dzieje jesli obrotomierz skacze na 4,
    > 5-6 i na zero. i tak w kolko.

    Kurcze, Ty to masz przeboje z tym swoim FZSem - na całe szczęście mój
    się tak nie zachowuje (jeszcze?) ;)

    Sebastian S.
    FZS 600

  • 4. Data: 2009-08-17 07:31:54
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > Kurcze, Ty to masz przeboje z tym swoim FZSem - na całe szczęście mój
    > się tak nie zachowuje (jeszcze?) ;)

    juz wiem co to. polamal mi sie slimak w predkosciomierzu i to jest kod
    bledy szybkosciomierza.
    ogolnie fazer przez 3 lata byl nie do zabicia. lalem paliwo, robilem
    przeklady co sezon i nic sie nie dzialo.
    teraz fakt, mialem kilka przygod ale caly czas ciagnela sie jedna
    awaria ktorej nie mogli ustalic w serwisie.
    mam nadzieje ze jak to zrobilem znowu bedzie sie sprawowal kilka lat.

    >Tu masz manuale:
    >http://www.fazerclub.ru/tech/manual.html

    dziekuje