    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [jakie moto] SV650S vs FZ6
    Date: Thu, 20 Aug 2009 11:11:57 +0200

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > ***"Mia"
    > Akurat silnik to nie jest główne zmartwienie.
    >
    > Tak??? Pogoogluj troszke na temat "legendarnej" trwalosci silnika SV650.
    > Sporo info byla na temat ich konca w granicach 55-60 kkm.

    Podasz kilka szczegółów? SV u mnie kandyduje jako 'drugi' więc
    nasłuchuję mądrzejszych.

    Nawiasem mówiąc większość recenzji (czy testów) na portalach moto unika
    radykalnego doj....nia motocyklowi (chyba że niszowy który nigdy de
    facto nie zaistniał na rynku). Jakies wady się wymienia żeby być
    "bezstronnym" ....

    Rzeczoną zabawkę portale kwitują zresztą kradnąc sobie nawzajem te same
    słowa "SV650 okazał się być motocyklem niezawodnym i trwałym"

    Boja się odcięcia reklam? Czy dostania po ryju od właścicieli którym
    wartość giełdowa motocykla nagle spadnie? Koledzy się obrażą? To by
    wyjaśniało dlaczego niszowe jednak można zje...ać