  • 31. Data: 2013-06-20 13:39:33
    Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Jun 2013 10:52:35 +0200, anacron napisał(a):

    > ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze
    > LPG ustawione średnio w 9 się zamykają LPG.

    Ale ja pisalem o mondeo dwojce.
    Popatrz sobie na statystyki dla mk2 chocby na tym motostacie. Posortuj od
    najwiekszej liczby tankowan. Wychodzi 10,5-11 litrow. A ja podaje wlasna
    wieloletnia srednia z cyklu mieszanego (zazwyczaj 35-40% to miasto, a
    konkretnie zakorkowany Krakow, reszta wies, nie autostrada). W trasie spala
    mi 11 l/100 km.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 32. Data: 2013-06-20 13:47:24
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Thu, 20 Jun 2013 13:37:18 +0200, Mumin napisał(a):

    > A to ma jakiś pozytywny wpływ? Serio pytam, bo nie wiem.

    W przypadku turbosprężarek ze zmienną geometrią łopatek na pewno. Wtedy się
    nie zapiekają jak jeździsz w pełnym zakresie obrotów, bo dajesz się im
    poruszać. :)

  • 33. Data: 2013-06-20 13:47:52
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2013-06-20 13:47, Kapibara pisze:

    > W przypadku turbosprężarek ze zmienną geometrią łopatek na pewno. Wtedy się
    > nie zapiekają jak jeździsz w pełnym zakresie obrotów, bo dajesz się im
    > poruszać. :)

    Rozumiem. Dzięki.

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 34. Data: 2013-06-20 13:54:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Jun 2013 10:56:36 +0200, RD napisał(a):

    > Dbał, czyli co? Olej wymieniał? ;)

    A chocby. I nie tankowal na Stacji Krzak na promocji, nie "uszlachetnial"
    ropy mixolem itp.
    Myslisz, ze malo jest takich?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 35. Data: 2013-06-20 16:35:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-20 10:52, anacron pisze:

    > ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze
    > LPG ustawione średnio w 9 się zamykają LPG.

    Ty jednak jesteś sprawny inaczej. Spójrz na listę tankowań, a nie na
    durne podsumowanie zafałszowane błędnymi wpisami.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 36. Data: 2013-06-20 16:42:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-20 13:37, Mumin pisze:

    > A to ma jakiś pozytywny wpływ? Serio pytam, bo nie wiem.

    Wypędza pająki z wydechu. ;)
    Nie ma to jak kupić diesla po dziadku, pierwszym właścicielu, który
    zrobił 150kkm nie przekraczając nigdy 2krpm. :/

  • 37. Data: 2013-06-20 16:51:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-20 13:54, Maciek pisze:

    > nie "uszlachetnial" ropy mixolem itp.

    Hmm, ale wiesz, że przy jakości naszego paliwa, to ma sens? Może nie
    dosłownie mixolem (choć też go niektórzy stosują), a np. niskopopiołowym
    olejem 2T z Orlenu. Na forum peugeot-klub.pl masz sekcję "Silniki
    Diesla". W niej masz ze trzy duże wątki nt temat, w tym jeden
    podwieszony. Są tam wyniki badań, na które ściepę robiono na forum.
    Nie tylko w Polsce ludzie stosują dodatki poprawiające właściwości
    smarne ON. To jest dość popularne również na zachodzie Europy.

  • 38. Data: 2013-06-20 17:25:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > W dniu 2013-06-20 10:52, anacron pisze:
    (...)

    > Ty jednak jesteś sprawny inaczej. Spójrz na listę tankowań, a nie na
    > durne podsumowanie zafałszowane błędnymi wpisami.

    Zbyt dużo wymagasz :)

  • 39. Data: 2013-06-20 17:31:34
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-06-20 10:31, Maciek pisze:
    > Ja mam 1.8 i na gazie nadal jest to 1.8 ;)
    > Moze to kwestia regulacji instalacji

    Jeśli masz mieszalnik to on również dusi silnik na benzynie więc różnice
    się zacierają. Co innego jak byś porównał elastyczność i moc maksymalną
    silnika do innego Mondeo które lpg nie ma i nigdy nie miało. Sam ciężar
    zbiornika swoje robi a mieszalnik to jak słomka przez którą ktoś chciał
    by oddychać. Dolot jest precyzyjnie wyliczony na zjawiska falowe,
    wrzucenie tam zwężki to jak cofnięcie się do epoki gaźnikowych
    wynalazków z lat 70'tych. Inna sprawa że nawet stary gaźnik radzi sobie
    lepiej z dawkowaniem paliwa niż najlepsze mieszalniki do lpg.

  • 40. Data: 2013-06-20 18:21:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-20 17:25, Artur Maśląg pisze:
    > (...)

    > Zbyt dużo wymagasz :)

    Spojrzenia. To też za dużo? Zrozumienia nie oczekuję. Tym bardziej, że
    on sam (w innym wątku), stwierdza, cyt."Rozumiem, że do pracy w GITD,
    Policji, czy
    SM nie potrzeba mgr z fizyki ale kurwa, umiejętność czytania ze
    zrozumieniem instrukcji obsługi to chyba poziom gimnazjum jest."