-
31. Data: 2013-06-20 13:39:33
Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Thu, 20 Jun 2013 10:52:35 +0200, anacron napisał(a):
> ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze
> LPG ustawione średnio w 9 się zamykają LPG.
Ale ja pisalem o mondeo dwojce.
Popatrz sobie na statystyki dla mk2 chocby na tym motostacie. Posortuj od
najwiekszej liczby tankowan. Wychodzi 10,5-11 litrow. A ja podaje wlasna
wieloletnia srednia z cyklu mieszanego (zazwyczaj 35-40% to miasto, a
konkretnie zakorkowany Krakow, reszta wies, nie autostrada). W trasie spala
mi 11 l/100 km.
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
32. Data: 2013-06-20 13:47:24
Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Od: Kapibara <b...@t...pl>
Dnia Thu, 20 Jun 2013 13:37:18 +0200, Mumin napisał(a):
> W dniu 2013-06-20 12:08, Lisciasty pisze:
>> nie bał się dociągnąć do czerwonego na ciepłym
>
> A to ma jakiś pozytywny wpływ? Serio pytam, bo nie wiem.
W przypadku turbosprężarek ze zmienną geometrią łopatek na pewno. Wtedy się
nie zapiekają jak jeździsz w pełnym zakresie obrotów, bo dajesz się im
poruszać. :)
-
33. Data: 2013-06-20 13:47:52
Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Od: Mumin <m...@T...onet.pl>
W dniu 2013-06-20 13:47, Kapibara pisze:
m
>>
>> A to ma jakiś pozytywny wpływ? Serio pytam, bo nie wiem.
>
> W przypadku turbosprężarek ze zmienną geometrią łopatek na pewno. Wtedy się
> nie zapiekają jak jeździsz w pełnym zakresie obrotów, bo dajesz się im
> poruszać. :)
>
Rozumiem. Dzięki.
--
Pozdrawiam,
Mumin
-
34. Data: 2013-06-20 13:54:22
Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Thu, 20 Jun 2013 10:56:36 +0200, RD napisał(a):
> Dbał, czyli co? Olej wymieniał? ;)
A chocby. I nie tankowal na Stacji Krzak na promocji, nie "uszlachetnial"
ropy mixolem itp.
Myslisz, ze malo jest takich?
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
35. Data: 2013-06-20 16:35:11
Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
W dniu 2013-06-20 10:52, anacron pisze:
> W dniu 18.06.2013 22:15, Maciek pisze:
>> Gdyby nie ograniczenie wieku, polecalbym Mondeo mk2. Mam od lat i wiem co
>> mowie.
>>
>> - silnik 1.8 ma 115 koni i jest bardzo zwawy w tym samochodzie
>> - dobrze znosi LPG
>> - z instalacja II gen. pali ok. 12 l LPG, z sekwencyjna 10
>
> ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze
> LPG ustawione średnio w 9 się zamykają LPG.
>
Ty jednak jesteś sprawny inaczej. Spójrz na listę tankowań, a nie na
durne podsumowanie zafałszowane błędnymi wpisami.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
36. Data: 2013-06-20 16:42:30
Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
W dniu 2013-06-20 13:37, Mumin pisze:
> W dniu 2013-06-20 12:08, Lisciasty pisze:
>> nie bał się dociągnąć do czerwonego na ciepłym
>
> A to ma jakiś pozytywny wpływ? Serio pytam, bo nie wiem.
>
Wypędza pająki z wydechu. ;)
Nie ma to jak kupić diesla po dziadku, pierwszym właścicielu, który
zrobił 150kkm nie przekraczając nigdy 2krpm. :/
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
37. Data: 2013-06-20 16:51:43
Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
W dniu 2013-06-20 13:54, Maciek pisze:
> Dnia Thu, 20 Jun 2013 10:56:36 +0200, RD napisał(a):
>
>> Dbał, czyli co? Olej wymieniał? ;)
>
> nie "uszlachetnial" ropy mixolem itp.
Hmm, ale wiesz, że przy jakości naszego paliwa, to ma sens? Może nie
dosłownie mixolem (choć też go niektórzy stosują), a np. niskopopiołowym
olejem 2T z Orlenu. Na forum peugeot-klub.pl masz sekcję "Silniki
Diesla". W niej masz ze trzy duże wątki nt temat, w tym jeden
podwieszony. Są tam wyniki badań, na które ściepę robiono na forum.
Nie tylko w Polsce ludzie stosują dodatki poprawiające właściwości
smarne ON. To jest dość popularne również na zachodzie Europy.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
38. Data: 2013-06-20 17:25:50
Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2013-06-20 16:35, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> W dniu 2013-06-20 10:52, anacron pisze:
(...)
>> ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze
>> LPG ustawione średnio w 9 się zamykają LPG.
>
> Ty jednak jesteś sprawny inaczej. Spójrz na listę tankowań, a nie na
> durne podsumowanie zafałszowane błędnymi wpisami.
Zbyt dużo wymagasz :)
-
39. Data: 2013-06-20 17:31:34
Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>
W dniu 2013-06-20 10:31, Maciek pisze:
> Ja mam 1.8 i na gazie nadal jest to 1.8 ;)
> Moze to kwestia regulacji instalacji
Jeśli masz mieszalnik to on również dusi silnik na benzynie więc różnice
się zacierają. Co innego jak byś porównał elastyczność i moc maksymalną
silnika do innego Mondeo które lpg nie ma i nigdy nie miało. Sam ciężar
zbiornika swoje robi a mieszalnik to jak słomka przez którą ktoś chciał
by oddychać. Dolot jest precyzyjnie wyliczony na zjawiska falowe,
wrzucenie tam zwężki to jak cofnięcie się do epoki gaźnikowych
wynalazków z lat 70'tych. Inna sprawa że nawet stary gaźnik radzi sobie
lepiej z dawkowaniem paliwa niż najlepsze mieszalniki do lpg.
-
40. Data: 2013-06-20 18:21:26
Temat: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
W dniu 2013-06-20 17:25, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2013-06-20 16:35, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
>> W dniu 2013-06-20 10:52, anacron pisze:
> (...)
>>> ILE? http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16017 Te silniki, jak dobrze
>>> LPG ustawione średnio w 9 się zamykają LPG.
>>
>> Ty jednak jesteś sprawny inaczej. Spójrz na listę tankowań, a nie na
>> durne podsumowanie zafałszowane błędnymi wpisami.
>
> Zbyt dużo wymagasz :)
>
Spojrzenia. To też za dużo? Zrozumienia nie oczekuję. Tym bardziej, że
on sam (w innym wątku), stwierdza, cyt."Rozumiem, że do pracy w GITD,
Policji, czy
SM nie potrzeba mgr z fizyki ale kurwa, umiejętność czytania ze
zrozumieniem instrukcji obsługi to chyba poziom gimnazjum jest."
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."