eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki › Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Excite <n...@n...bedzie.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jakie kombi bez fapa, dwumasy, zmiennej geometrii i wad elektroniki
    Date: Thu, 20 Jun 2013 17:31:34 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 12
    Message-ID: <kpv78r$777$1@node2.news.atman.pl>
    References: <51c0baa2$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <w435fdpwedcs$.6snaiqc89e9e.dlg@40tude.net>
    <51c0c9bb$0$1456$65785112@news.neostrada.pl>
    <1l3bc0l8jzbib.1gyu05g09lod8$.dlg@40tude.net>
    <51c1af1c$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hken2bv7wc2e$.cgsnlouemcxm$.dlg@40tude.net>
    <51c1cd92$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...net>
    <kptib0$kuq$1@node2.news.atman.pl>
    <16qkx53qumln5$.195rv8r53d73x.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-197-183.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1371742300 7399 89.76.197.183 (20 Jun 2013 15:31:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Jun 2013 15:31:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130509 Thunderbird/17.0.6
    In-Reply-To: <16qkx53qumln5$.195rv8r53d73x.dlg@40tude.net>
    X-Antivirus: avast! (VPS 130619-1, 2013-06-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2495280
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-06-20 10:31, Maciek pisze:
    > Ja mam 1.8 i na gazie nadal jest to 1.8 ;)
    > Moze to kwestia regulacji instalacji

    Jeśli masz mieszalnik to on również dusi silnik na benzynie więc różnice
    się zacierają. Co innego jak byś porównał elastyczność i moc maksymalną
    silnika do innego Mondeo które lpg nie ma i nigdy nie miało. Sam ciężar
    zbiornika swoje robi a mieszalnik to jak słomka przez którą ktoś chciał
    by oddychać. Dolot jest precyzyjnie wyliczony na zjawiska falowe,
    wrzucenie tam zwężki to jak cofnięcie się do epoki gaźnikowych
    wynalazków z lat 70'tych. Inna sprawa że nawet stary gaźnik radzi sobie
    lepiej z dawkowaniem paliwa niż najlepsze mieszalniki do lpg.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: