  • Data: 2010-04-06 14:49:20
    Temat: Re: jakie auto dla żony ...
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Kwi, 14:23, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Tak bardzo, że do każdego egzemplarza dodają w komplecie lawetę i Passata
    > jako auto zastępcze.

    pewnie nowego passata, bo te B5, to chyba nie były szczególnie udane
    -
    Nie jestem fanem VW - mam za dużo znajomych w USA i znam ich ocenę
    tych aut. Nigdy nie jeździłem, więc nie wypowiadam żadnej skrajnej
    opinii.

    Mam znajomych którzy jeździli Alfą, sam jeździłem fiatem - umiem
    czytać opinie na autocentrum.pl
    Uważam, że statystycznie rzecz ujmując, fiat i alfa są jednymi z
    najbardziej awaryjnych - nawet w ostatnich latach.

    Nie wierzę w stereotypy, ale w suche dane - jeżdżę Laguną III ,
    wcześniej miałem Lagunę I, Clio, Punto, Yarisa i jeszcze kilka innych
    aut użytkowałem.
    Dodam jeszcze, że w mojej ocenie najmniej awaryjne są BMW, jest też
    odpowiednio droższe, ale nie za bardzo widzę sens dyskutowania tego na
    grupie i wolałbym poprosić o pomoc przy głównym temacie tego wątku.
    Dotychczasowe opinie skłaniają mnie do Fiesty a następnie Corsa, Clio,
    Yaris, 207 CC - chyba, że doczekam jak na rynek wejdzie Renault
    Wind :)

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl