  • Data: 2010-04-06 19:00:18
    Temat: Re: jakie auto dla żony ...
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hpfmq1$6j9$1@news.onet.pl...
    > Zębatkę. Problemu z głowicami w rocznikach >2005 jeszcze nie miałem.
    > "Raczej" - dobrze napisałeś. Warunek - wymieniasz albo na oryginały
    > (wtedy 2kpln wydajesz na jedno koło), albo na bardzo dobre zamienniki.
    > W innych przypadkach wahacze lecą co 30-50 tysięcy km.

    Lemforder w ASO: 600+750+2x300+robocizna - wychodzi nawet więcej :)
    Lemforder komplet na przednia oś kosztuje poniżej 2kpln, nie musimy liczyć
    tych cen wg. oficjalnego cennika IC czy ASO, prawda? To "raczej" dotyczyło
    innych rzeczy... ja już walczyłem z przekładnia kierowniczą i "mój" Pasek
    podobno miał ciagłe problemy z utratą mocy.

    Pozdr