  • Data: 2010-04-06 18:18:07
    Temat: Re: jakie auto dla żony ...
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:hpfmmg$67u$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Masz tu na myśli głowice czy osławioną zębatke?

    Zębatkę. Problemu z głowicami w rocznikach >2005 jeszcze nie miałem.

    > W "awaryjnym" B5 po 150-200kkm wymienia się zawieszenie przednie za 2kpln
    > i jest raczej spokój.

    "Raczej" - dobrze napisałeś. Warunek - wymieniasz albo na oryginały (wtedy
    2kpln wydajesz na jedno koło), albo na bardzo dobre zamienniki. W innych
    przypadkach wahacze lecą co 30-50 tysięcy km.

    > W B6 z roczników jak wyżej na chwile obecna najprościej wymienić silnik na
    > wolny od "wady"... katastrofa w przypadku B6 to był i tak eufemizm.

    Dlatego nie kupuje się B6 z tych roczników.
    Zawsze możesz kupić sobie B6 z 1.9 TDI i masz święty spokój.

    Jurand.